DISSABTE FEIA 75 ANYS
Mor Richard Kiel, el 'Tauró' de James Bond
El gegant, de gairebé 2,20 metres, feia una setmana que estava hospitalitzat a causa d'una cama trencada
Richard Kiel, l'actor que va encarnar el 'Tauró', un dels malvats més recordats del cine, a 'L'espia que em va estimar' (1977) i 'Moonraker' (1979), dues pel·lícules de James Bond protagonitzades per Roger Moore, ha mort a Fresno (EUA) als 74 anys.
El gegant de gairebé 2,20 metres s'havia trencat la cama aquesta setmana, però no és clar que aquest fet hagi contribuït a la seva mort, ha informat el portal TMZ, especialitzat en informació sobre famosos.
Kiel hauria fet 75 anys aquest dissabte.
FIGURA CARISMÀTICA
El malvat 'Tauró', un assassí amb dents d'acer i amb una força descomunal, es va convertir en una figura tan carismàtica entre els espectadors que els guionistes de James Bond el van fer més amigable en el segon film de la saga on va aparèixer.
'L'espia que em va estimar' es va estrenar dos anys després de l'estrena de 'Tiburón', la cèlebre pel·lícula de Steven Spielberg.
Abans d'aquestes aparicions en la franquícia de l'agent 007, Kiel havia adquirit certa popularitat amb els seus papers a 'El clan de los rompehuesos', amb Burt Reynolds, i a la sèrie 'The Wild Wild West', com a company del malvat de la funció.
Les generacions més joves van conèixer Kiel gràcies a la seva participació en la comèdia d'Adam Sandler 'Terminagolf'.
PATIA ACROMEGÀLIA
La seva estatura i característiques físiques es devien al fet que tenia acromegàlia, una afecció poc freqüent que es presenta quan la hipòfisi produeix massa hormona del creixement.
Entre les seves obres més recordades hi ha 'Silver Streak' (1976), 'El ginete pálido' (1985), 'Inspector Gadget' (1999) i la cinta d'animació 'Enredados' (2010), on prestava la seva veu al personatge de Vlad.
Notícies relacionadesKiel també va treballar de forma habitual en televisió amb intervencions en sèries clàssiques com 'Twilight Zone' o 'The Monkees' i aparicions esporàdiques a 'Lassie', 'The Man From U.N.C.L.E.', 'Gilligan's Island', 'I Spy' o 'Starsky & Hutch'.
L'autobiografia de l'intèrpret, 'Making It Big in the Movies', es va publicar el 2002.
- La nova Casa Blanca Les protestes contra Trump s’estenen per tot els EUA
- La relació post-Brexit La UE, Espanya i el Regne Unit segellen un acord polític històric sobre Gibraltar
- Tempesta judicial i política Una gravació de Koldo vincula Santos Cerdán amb comissions
- Mesures per al curs vinent Educació restringirà encara més l’ús de mòbils i pantalles als centres
- Els judicis del procés L’Audiència de Barcelona amnistia 35 processats pels preparatius de l’1-O
- Cinc platges de la Costa Brava per gaudir abans de l'arribada de l'estiu
- Ciència La mapa més gran de l’univers ja és a la xarxa: una finestra inèdita a l’origen i evolució de les galàxies
- Drets laborals Miguel Benito, expert en dret laboral, explica quina és la temperatura màxima a la qual ha d’estar el teu centre de treball: “És il·legal treballar amb aquesta calor”
- Accident aeri Un avió amb 242 passatgers amb destinació a Londres s'estavella durant l'enlairament en una ciutat de l'Índia
- Relacions entre socis ERC admet que la negociació sobre finançament està «alentida» i en culpa Montero