CITA MUSICAL
Mishima, Coriolà i Klaxons, en el concert de Damm, a la Mercè
La tradicional actuació a l'Antiga Fàbrica Estrella Damm se celebrarà el dissabte 20 de setembre
Vista zenital de l’escenari i el públic, durant el concert de la Mercè de l’any passat, a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm.
Mishima, Coriolà i Klaxons seran els tres protagonistes del tradicional concert que, en el marc de les festes de la Mercè i del Festival BAM, tornarà a omplir l'espai de l'Antiga Fàbrica Estrella Damm. La cita serà el dissabte 20 de setembre, a partir de les 18.30 hores.
El concert, que organitzen l'Ajuntament de Barcelona i Estrella Damm, arribarà a la seva novena edició en una nova i important convocatòria musical, lúdica i ciutadana, en què en anys anteriors han participat, entre altres, Els Amics de les Arts, La Iaia, Love of Lesbian i Belle and Sebastian.
Notícies relacionadesDels tres reclams de la pròxima Mercè, Coriolà, un quintet sorgit a Premià de Mar, que va editar l'any passat el seu primer disc, 'El debut', apel·len a la nostàlgia i les emocions en les seves composicions de pop clàssic.
Mishima, que aquest 2014 ja ha publicat el seu setè àlbum d'estudi, 'Lànsia que cura', tenen una trajectòria de 15 anys. El pop del quintet de Barcelona sol posar d'acord crítica i públic. I de Londres arribaran els britànics Klaxons, que aquest 2014 han llançat 'Love frequency', quatre anys després del seu segon àlbum, 'Surfing the void'. Barregen pop amb sintetitzadors d'accent 'rave', amb els quals es van donar a conèixer amb el 'dance' dels 90.
- Exclusiva Vilaplana va ensenyar un vídeo d’Utiel inundat a Mazón a El Ventorro a les 17.40 hores el 29-O
- Castells Els Castellers de Vilafranca signen la millor diada de la història dels castells en un Tots Sants descomunal
- Efectes de la hiperpaternitat Els pares helicòpter arriben a la universitat: «Venen a demanar explicacions sobre les notes»
- La periodista que va dinar amb Mazón el dia de la DANA, ingressada a l’hospital després de patir una crisi
- PATRIMONI La Sagrada Família ja és l’església més alta del món
- Lliga F Un bon Espanyol cau amb dignitat contra el Reial Madrid
- TENNIS Sinner destrossa Zverev i lluitarà avui pel número u
- ACTUALITAT BLAUGRANA "Sempre ajudaré i protegiré Lamine Yamal", diu Flick
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA Un Espanyol en ratxa vol tornar a guanyar a Vitòria
- Segona vida (19) / MARCOS SENNA Marcos Senna, exjugador: "Els immigrants que venen a fer el mal perjudiquen els que venim a integrar-nos"
