Una collita excel·lent
Supervendes com Stephen King, John Le Carré, John Grisham i Julia Navarro caldejaran el nou curs
Escriptors de la talla de Tom Wolfe, Mario Vargas Llosa i Nadine Gordimer es donaran cita a les llibreries
Mario Vargas Llosa. /
El nou curs literari ve carregat de títols, a priori, excel·lents. I és que amb les vendes de llibres en caiguda lliure, és natural que els editors hagin afinat a consciència les seves apostes de cara a la 'rentrée' a la recerca d'aquell títol que els salvi la temporada.
No és estrany que els noms propis que alimentaran les llibreries els pròxims mesos siguin els pesos pesants de les lletres, populars o selectes, d'ara mateix. Hi ha, sense anar més lluny, com a punta de llança del que vindrà, autors de la talla de Tom Wolfe, Mario Vargas Llosa, John Le Carré, Nadine Gordimer, Joan F. Mira, Stephen King, Sergi Pàmies, Ricardo Piglia, Haruki Murakami i John Grisham. Una llista que no pas per heterogènia ve menys de gust.
>> Llegiu la informació completa sobre la nova temporada literària a e-Periódico
- Els excessos de la paternitat Els pares helicòpter aterren a la facultat per protegir els seus fills
- Patrimoni històric Alerta per la contínua demolició d’estacions de ferrocarril centenàries
- La gestió de la dana Mazón va veure vídeos de les inundacions a El Ventorro i ara sospesa dimitir
- El sector agrari nord-americà, en ruïnes
- Sistema de salut 70 anys del Vall d’Hebron, el gran hospital públic català
- Riscos a la Franja La mort continua present a Gaza malgrat la treva: atacs israelians, tones d’explosius sense detonar i fam
- Anàlisi L’operació sortida de Mazón i la jugada a tres bandes: Catalá, Pérez Llorca i Mompó, en els llocs clau
- Entrevista Francesc-Marc Álvaro (ERC): «Vox ha rehabilitat la figura de Franco»
- Aquests són els pobles als que has d'anar una vegada a la vida
- Magnat de Silicon Valley Larry Ellison, l’oracle de Trump i «amo de tot» que somia controlar TikTok i els mitjans dels EUA
