Time Out Barcelona llança la seva nova web en català, castellà i anglès
Abans de l'estiu oferirà la possibilitat de reservar taula als restaurants com ja fan a les de Londres, Nova York i Paris
Imatge de la web de Time Out Barcelona en castellà.
La revista'Time Out Barcelona'ha estrenatnova web, amb navegació disponible encatalà, castellà i anglès. A més d'oferir continguts d'oci i cultura de Barcelona actualitzats permanentment, la web es completa amb un potent motor de recerca que permet al lector buscar directament la informació que li interessa, filtrant-la per tema, barri, data o preu.
"La nostra web és moltes coses alhora", explica l'editora digital de Time Out,María José Gómez. "Som l'agenda més completa de la ciutat, perquè tenim tot el teatre, tot el cine, tota la música i una base molt àmplia d'activitats en família. Però també som una font d'inspiració permanent per als barcelonins, amb articles que creem diàriament pensant en ells. Si fa fred, recomanem les millors xocolateries de Barcelona. Si surt el sol, les millors terrasses. A mig matí suggerim lloc per anar a dinar. A mitja tarda, idees per anar a sopar. Els divendres et muntem el cap de setmana ideal combinant teatre, cine, passejades i activitats amb nens... No parem de generar articles i continguts per donar resposta sempre i en tot moment a les necessitats dels nostres lectors".
La web es nodreix del treball diari dels periodistes i col·laboradors de la publicació i d'una base de continguts acumulats durant elscinc anys de vida de la revista. "Això és el que ens permet, per exemple, tenir referenciats més de 2.000 bars i restaurants, o més de 600 botigues, o gairebé 400 locals nocturns i discoteques. Periòdicament, a més, revisem la base de dades per detectar si tal restaurant ha tancat, o si tal botiga ha canviat d'adreça, etc. S'ha de dir que els lectors ens ajuden molt en aquesta feina d'actualització permanent de les dades. Així que detecten un error, ens avisen ", diu Gómez.
Notícies relacionades"Hi ha gent que entra, pica la informació que vol i se'n va, i en canvi hi ha qui navega per les diferents seccions buscantinspiració per al seu temps d'oci. Procurem donar servei a totes les tipologies de lector ", sentencia.
Abans de l'estiu, la web de Time Out Barcelona oferirà també la possibilitat dereservar taula als restaurants, en la línia del que ja es fa a les webs de Time Out de Londres, Nova York i Paris. "I a la tardor preveiem incorporar ja la venda d'entrades de teatre, concerts, cine i altres activitats d'oci de la ciutat sense sortir de la nostra web, i amb el valor afegit de la informació editorial i la crítica independent que fem de tots els llocs i espectacles ", afirma la directora de negoci de Time Out, Mabel Mas.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Condemna històrica del Suprem El futur de García Ortiz: una petició de nul·litat i la incògnita de la seva continuïtat en la carrera
- Gestió de la salut pública El 60% d’infeccions emergents tenen origen animal: «Els veterinaris som clau en les crisis sanitàries»
- Quotes pesqueres La UE autoritza 143 dies de captures per als pescadors del Mediterrani, sense requisits ambientals extres
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
