Almodóvar: "Si els bisbes presumeixen de ploma ¿per què no poden fer-ho els assistents?"

El director manxec analitza amb humor la seva nova pel·lícula, 'Los amantes pasajeros'

El film, una comèdia boja l'acció de la qual es desenvolupa en un avió, s'estrenarà el 2013

’Teaser’ de ’Los amates pasajeros’ d’Almodóvar. / periodico

1
Es llegeix en minuts
OLGA PEREDA / Madrid

Vegeu el vídeo de'Los amantes pasajeros', ambJavier Cámara,Carlos Areces iRaúl Arévalo al ritme d'I'm so exicted. ¿Molt gai tot, veritat? El seu director,Pedro Almodóvar, no ho nega. “Els personatges que interpreten els nostres tres magnífics còmics tenen molta ploma. La tesi: si els bisbes presumeixen de ploma ¿per què no poden fer-ho els assistents, per exemple?" Així ho acaba de confessar el cineasta manxec en una autoentrevista publicada per la seva productora, El Deseo.

'Los amants pasajeros', que s'estrenarà el 2013 i en què l'acció es desenvolupa dintre d'un avió, suposa el retorn del director a la comèdia boja després de jugar (i de quina manera) amb el 'noir' a 'La piel que habito'. Malgrat la coreografia de la cançó de les PointerSister, Almodóvar avisa que el seu nou treball “no és un musical”.

Notícies relacionades

Provocador on n'hi hagi, i per avisar del to boig del film, el manxec assegura que la cara desassossegada deLola Dueñas es deu al fet que està pensant anar al lavabo i “ficar-se al cony” la llanterna que ha vist a la zona dels assistents.

Per acomiadar-se, el cineasta no oblida la seva faceta més política i desitja un Bon Nadal a tots els vaguistes. També llança un altre desig: que els Reis Mags li portin “una miqueta de sensibilitat” al president de la Comunitat de Madrid, Ignacio González, responsable de la privatització de la Sanitat.