UN GÈNERE 'HIPSTER'

'Dominical' reinventa la fotonovel·la

El director teatral Iván Morales idea la preqüela de la seva premiada obra 'Sé de un lugar' en vinyetes

Iván Morales, autor i director de ’Sé de un lugar’, escriu per al ’Dominical’ la preqüela de la seva obra de teatre en format fotonovel·la / MÒNICA TUDELA

1
Es llegeix en minuts

La revista d'EL PERIÓDICO reinventa diumenge un gènere nostàlgic amb tendència 'hipster': fotohistòries d'amor en vinyetes. 'Dominical' li va proposar el repte al premiat director teatralIván Morales. L'autor i director de l'obra revelació'Sé de un lugar' va recollir dimarts elpremi Butaca de Teatre de Catalunya al millor espectacle de petit format. Morales va acceptar: va idear unafotonovel·la amb aura de còmic. La preqüela en vinyetes de la seva premiada obra. Conte d'amor urbà per a temps de crisi: amb entrepans. 'Algun lloc', es diu. És el resultat de dia i mig de rodatge amb el fotògraf Jordi Cotrina. Quatre pàgines, 29 vinyetes al carrer i sis intèrprets: entre ells, els protagonistes de 'Sé de un lugar',Anna Alarcón iXavi Sáez, i els també actorsLaia Costa (la nova caputxeta de Fernando Bassi) iIsaac Alcayde (dissabte estrena al Temporada Alta 'Un refugi indie').

'Dominical', a més, entrevista Emilio Gutiérrez Caba. El veterà actor, que interpreta un polític a la Villarroel a 'Poder absoluto', parla amb Pau Arenós de poder i corrupció, una altra vegada d'actualitat després del cas de Sabadell. “Ningú té les mans absolutament netes”, assegura. La revista d'EL PERIÓDICO també descobreix la nova sensació del rap espanyol, Delahoja, que ha produïtPinto, el porter del Barça, i reprodueix algunes receptes casolanes que el xefDani García publica al seu nou llibre, 'En la cocina de mi madre'.