Mor Emilio Aragón, 'Miliki', als 83 anys
L'artista va triomfar a la tele dels anys 70 i 80 amb 'Los payasos de la tele' amb els seus germans Gaby i Fofó i el seu fill Milikito

Miliki, fa nou anys. /
Emilio Aragón, 'Miliki', un dels famosos 'pallassos de la tele', hamort als 83 anys, segons han confirmat a Efe fonts pròximes a la família.'Miliki' era el pare d'Emilio Aragón, soci conseller de Globomedia i un dels seus fundadors.
Membre d'una família de pallassos de gran tradició, va formar part del trioGaby, Fofó i Miliki, que va debutar al circ Price el 1966 i que va aconseguir el seu màxim èxit amb el programa 'Había una vez un circo', de TVE.
'Miliki' ha mort cap a la mitjanit, envoltat de la seva família a la clínica madrilenya Ruber Internacional, on havia ingressat feia uns dies per unapneumònia, que "finalment no ha pogut superar".
La capella ardent s'instal·larà a les dotze del migdia al tanatori La Paz del municipi madrileny de Tres Cantos, i serà enterrat dilluns que ve "en la més estricta intimitat", segons han informat les mateixes fonts.
La família assenyala, en un comunicat, la seva "profunda tristesa" per la mort, i afirma que la seva dona i els seus fills han perdut un "marit i un pare meravellós". També asseguren que senten el "consol de saber que se'n va envoltat del carinyo de molts nens que han crescut cantant, rient i disfrutant amb ell".
Fills artistes
El seu últim treball va ser la seva participació en l''opera prima' cinematogràfica del seu fillEmilio Aragón, 'Pájaros de papel', el 2010.
El maig del 2010 va publicar el seusegon llibre, 'Mientras duermen los murciélagos', sobre uns artistes retirats que recorren mig Europa en autobús fugint de la policia nazi.
Notícies relacionadesNascut aCarmona (Sevilla) el 1929, en la seva joventut va treballar amb els seus germans per tot Amèrica en diversos espectacles i mitjans de comunicació, i el zenit de la seva carrera li va arribar amb l'espai de TVE'Había una vez un circo', en què va estar entre el 1973 i el 1977, quan es va retirar.
Va tornar al món de l'espectacle el 1986 amb la seva fillaRita Irasema, amb qui, entre altres, va fer la comèdia musical 'Un fantasma en la sopera'.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols