El concurs de quatre abonaments per al festival de cine de Sitges ja té guanyadors
Els lectors d'EL PERIÓDICO han escollit l'escena d''Un chien andalou', de Luis Buñuel, com la més impactant de la història del cine
Entre els participants, s'han sortejat entrades per al festival de Cinema Fantàstic de Catalunya
Una navalla seccionant l'ull d'una dona. Es tracta d'una escena del curt surrealista 'Un chien andalou', de Luis Buñuel, que, gravada el 1929 en col·laboració amb Salvador Dalí, ha estat elegida pels lectors d'EL PERIÓDICO com l'escena més impactant de la història del cine. Competia amb una selecció de 20 escenes mítiques: des de 'Psicosi' fins a 'El resplendor', passant per 'La naranja mecánica', 'L'exorcista' o 'American History X'. Però l'esgarrifós pla del geni de Calanda s'ha imposat a la resta.
Premiats
Entre els participants en el concurs s'han sortejat quatre abonaments Matinée individuals per assistir al festival de cine fantàstic de Sitges, que se celebra del 4 al 14 d'octubre. Els guanyadors són: Susana Olivella Benito, Agustín Provins Aguilar, Cristina Aloy Larrodera i Gisela Noguero Gelmà. EL PERIÓDICO contactarà amb els afortunats per formalitzar l'entrega de les entrades.
- Amb la calor, arriben els mosquits: el remei que s’ha posat de moda per fer-los fora a la nit
- Cures bàsiques Renda 2025-2026: en quines comunitats pots deduir despeses veterinàries i com estalviar fins a 100 euros en la declaració
- Els consells de Maria José Valiente, psicòloga i col·laboradorada de SanaMent Maria José Valiente: "A les segones oportunitats hi arriba més una persona que ha viscut, que ha caigut i que s'ha tornat a aixecar"
- AVUI A LES 21.00 La final de la Copa del Rei
- CONEGUTS I SALUDATS Una llum al camí
