DONA DESESPERADA
Leticia Sabater busca nòvio a Youtube
L'expresentadora, farta de no trobar la seva mitja taronja, confessa que busca algú que l'estimi tal com és
En la gravació que podria ser el ganxo d'un nou programa assegura no importar-li l'aspecte del candidat
Leticia Sabaterbusca nòvio a Youtube. L'expresentadora assegura que està desesperada, que li falta el més important per ser feliç: l'amor. Aquest és el motiu, segons explica en una cinta que fa pinta de futurreality show, que l'ha portat a confessar la seva imperiosa necessitat de trobar la seva mitja taronja. "L'únic que m'importa és que m'estimis com sóc", diu l'expresentadora de programes infantils lluint un modelet sexi, al jardí amb piscina de la seva suposada casa, ja que la gravació pretén ser casolana.
"No m'importa si ets ric o pobre, alt o baix, gras o prim, lleig o guapo, d'on véns i on vas. L'únic que vull és que m'estimis com sóc", declara davant la càmera, abans d'oferir una adreça d'e-mail iTwitterper contactar amb ella. En un dia ja ha aconseguit prop de 140.000 descàrregues.
- Salut Com baixar el cortisol: els 10 hàbits bàsics que no pots oblidar
- Fórmula 1 Màxima assistència a la carrera d’F1 a Montmeló en l’últim «GP d’Espanya» a Barcelona
- Adeu al mite del professor nadiu
- Disturbis «El salvatgisme d’una minoria de bàrbars»: Dos morts i més de 500 detinguts a França durant les celebracions del PSG
- Reforma profunda El zoo de Barcelona projecta reduir espècies i ajuntar-les en àrees que recreïn els seus hàbitats
- Acte a l’Escola Industrial Catalunya es proposa ampliar els seus polígons industrials per atraure més inversió estrangera
- Relacions entre socis ERC reconeix avenços amb el PSC en finançament i Rodalies, però demana concrecions: «El temps corre»
- Violència de gènere Crim brutal a Sentmenat: «Discutien molt, ell era molt masclista i ella s’havia cansat de mantenir-lo»
- Cop a una banda que robava DNIs, es disfressava com les víctimes i els retirava diners del banc
- «LAMINE COBRA EL QUE MEREIX» Guardiola desitja que Flick duri «molts anys al Barça»