els premis s'entregaran el dia 13
'Eva', favorita a les Medalles del Cercle d'Escriptors Cinematogràfics
La pel·lícula de Kike Maíllo, amb 10 candidatures, va seguida molt de prop per 'No habrá paz para los malvados', amb 8, i 'Blackthorn. Sin destino' , amb 7
Eva,el film deKike Maíllo protagonitzat perDaniel Brühl iLluís Homar, surt com a favorita a lesMedalles del Cercle d'Escriptors Cinematogràfics (CEC), que acaba de fer públiques les candidatures. Les distincions s'entregaran el 13 de febrer a Madrid. Eva competirà en 10 categories, inclosa la de millor direcció, direcció revelació i actriu revelació (Claudia Vega), seguida molt de prop pel film d'Enrique Urbizu No habrá paz para los malvados, amb 8 nominacions, inclosa la de millor actor secundari (Juanjo Artero), i Blackthorn. Sin destino, de Mateo Gil, amb 7.
No tengas miedo,de Montxo Armendáriz, i La piel que habito,de Pedro Almodóvar, han aconseguit cinc nominacions cada una. Les segueixen La voz dormida, de Benito Zambrano, iMientre duermes, de Jaume Balagueró, amb quatre;Midnight in Paris,de Woody Allen, amb tres. MaktubiVerbo n'han aconseguit dos. Opten a la millor pel·lícula estrangera The artist, L'arbre de la vida, De déus i homesiNader y Simin, una separación.
