EL RETORN D'UNA ESTRELLA DE LA MÚSICA
Amy Winehouse ultima el seu nou treball discogràfic
Una de les cançons es va filtrar fa uns dies a Youtube
La cantant Amy Winehouse acaba de donar els últims tocs al seu pròxim disc a Barbados, illa que ahir va abandonar després de passar-hi, a més, uns dies de vacances. S'espera que el seu nou treball discogràfic, que es titularà Q: Soul Bossa Nostra, vegi la llum les pròximes setmanes. Però els fans no han hagut d'esperar fins llavors per disfrutar de la seva música, ja que un dels temes ja s'ha filtrat a Youtube. Es tracta d'una versió del tema dels anys 60 It's my party.
El disc és un homenatge al famós productor i compositor nord-americà Quincy Jones i inclou col·laboracions d'artistes com Wycleaf Jean, Mary J. Blige i Jennifer Hudson, entre altres. "Va ser increïble, va ser molt dolç. Vam connectar", va comentar el mateix Jones a la revista Billboard en referència al treball de la cantant per a aquest disc.
Q: Soul Bossa Nostra arriba després de quatre anys d'absència de Winehouse del panorama musical. La cantant britànica assegura que aquest nou disc és millor que el seu últim treball, Back to black, publicat el 2006.
- Compromís amb ERC El Govern es prepara per aprovar al setembre la quitació del deute de Catalunya, extensible a totes les autonomies
- Previsió meteorològica Pluges a Catalunya: el Meteocat activa avisos en aquestes comarques
- Accident Mor un turista català a l'illa indonèsia de Bali mentre realitzava pesca submarina
- Conflicte Sally Rooney podria ser arrestada per delicte terrorista després de mostrar el seu suport a Palestine Action
- Nou autonomies aporten recursos als territoris afectats pel foc