MUNDIAL DE F-1
Sainz acaba tercer a Hongria després de la desqualificació de Vettel
Els comissaris de F-1 han detectat que el cotxe de l’alemany ha arribat amb menys combustible del permès

La FIA ha desqualificat Sebastian Vettel per no acabar la carrera a Hongria amb la quantitat mínima de combustible al seu Aston Martin. L’alemany perd així la seva segona posició, la cedeix a Lewis Hamilton i d’aquesta manera Carlos Sainz ascendeix al tercer lloc el podi.
Sainz ha perdut el podi a falta de tres voltes al ser superat per Lewis Hamilton. Però tres hores més tard, la FIA ha posat el «fermall d’or» a un gran premi d’autèntica bogeria anunciant la sanció a Vettel i la pertinent modificació en la classificació que li ha tornat el tercer lloc al madrileny i deixa Fernando Alonso quart.
Notícies relacionadesEls comissaris del GP d’Hongria han detectat que l’Aston Martin número 5 de Vettel no tenia el litre de combustible mínim i obligatori al final de la carrera. La FIA necessita aquest litre per comprovar que la gasolina utilitzada era legal. Vettel ha incomplert així l’article 6.6.4 de les regulacions tècniques de la F-1, ja que al seu monoplaça «amb prou feines» hi havia 0,3 litres de gasolina.
La carrera l’ha guanyat el company d’Alonso a Alpine, Esteban Ocon. El francès ha aconseguit la seva primera victòria en la F-1 amb la inestimable col·laboració de l’asturià després de la seva lluita titànica amb Hamilton, que se’n va al descans d’estiu com a nou líder del Mundial.
- Cuiner David Peregrina, el xef mallorquí assassinat al Brasil, va fugir a Sud-amèrica després de ser condemnat per estafa en una trama de falses hipoteques
- Salut pública Una associació demanda Sanitat pels casos de danys causats per Nolotil
- Pensionistes Això és el que cobraràs de jubilació amb una nòmina de 1.500 euros al mes
- Catinones, droga camuflada Catalunya, base de comercialització d’una nova coca dels pobres
- Investigació d’EL PERIÓDICO Netejadores i més obrers del Camp Nou denuncien presumptes fraus: «Treballem com robots, si descanses et fan fora»
- Barcelona, 2 - Porto, 1 El Barça s’aixeca a Europa amb l’aparició mariana de Cancelo
- La bíblia dels gurmets Guia Michelin 2024: Disfrutar i Noor, nous tres estrelles
- Amb la seva majoria absoluta El PP força un nou pronunciament del Senat contra l’amnistia i la condonació del deute
- Marroc Sánchez truca al seu homòleg marroquí per reimpulsar un full de ruta congelat pel cicle polític
- El ‘top’ de la cuina La llista dels nous restaurants d’Espanya amb estrella Michelin