mundial de f-1
Hamilton rep l’esbronc més gran de la seva vida a Hongria
Els aficionats neerlandesos, majoria a la grada del Hungaroring, han carregat contra Lewis després de la seva pole
«Mai m’havien xiulat tant i, sincerament, això m’alimenta», ha respost l’anglès, desafiant els fans de Verstappen
Ni en els vells temps de la seva rivalitat amb Fernando Alonso a McLaren, quan li xiulaven les ‘orelles’ al Circuit de Barcelona. Mai Lewis Hamilton havia suportat un esbronc com el que li han dedicat aquest dissabte els fans neerlandesos de Max Verstappen a la recta principal de l’Hungaroring, mentre l’heptacampió britànic celebrava la pole número 101 de la seva carrera esportiva.
El GP d’Hongria, que permet l’aforament a les grades malgrat la pandèmia, ha rebut aquests dies una gran quantitat d’aficionats desplaçats des dels Països Baixos per animar Verstappen, líder del Mundial. I després de l’accident amb Hamilton a Silverstone, l’anglès s’ha convertit en l’enemic públic número u per a ells.
Tensió entre els dos pilots
«Aprecio el gran suport que tinc aquí, mai m’havien xiulat tant i, sincerament, això m’alimenta», ha respost un desafiador Hamilton mentre estava sent entrevistat a peu de pista després d’aconseguir la pole.
Notícies relacionadesSens dubte, la situació reflecteix la tensió que es viu en aquests moments entre els dos pilots que s’estan jugant el títol i els seus respectius equips, Mercedes i Red Bull. Però no s’ha d’oblidar que tots dos es juguen la vida a 300 km/h cada vegada que surten a la pista i mereixen el màxim respecte per part de tots els aficionats a la Fórmula 1, siguin quins siguin els colors.
Si a Hongria els seguidors de Verstappen han fet tant soroll contra Hamilton, la cosa pot ser encara molt pitjor en les dues pròximes cites del calendari, Spa i Zandvoort, precisament a Bèlgica i els Països Baixos.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Trump no beu però té "personalitat d’alcohòlic"
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Una nova guerra dels dos grans Florentino i Laporta se les tenen
- LA TEMPORADA BLANC-I-BLAVA Garagarza reapareix a la ciutat esportiva de l’Espanyol després de l’infart
- igualtat de gènere Dones en Joc impulsa el paper de la dona en el món de l’esport
- Un Punter demolidor salva la ratxa en la tercera pròrroga
- Gerard Esteva, president de la UFEC: "La falta d’inversió està extingint les entitats esportives sense ànim de lucre"
