'Checo' Pérez: "Tinc clar que la F-1 és dura i necessita actuacions dures"
El pilot mexicà de l'equip McLaren-Mercedes fa balanç de l'escuderia britànica, una de les millors de la fórmula 1

Sergio ’Checo’ Pérez, el 10 de maig, observa com treballa el seu equip als tallers del Circuit de Catalunya. /
"¿Qué pasa güey?". Sergio 'Checo' Pérez (Jalisco, 26-01-1990) saluda afable al segon pis del Brand Centre de McLaren, amb l'inconfusible accent mexicà. Fa res, tres anys, era una jove promesa de la GP2. Avui està instal·lat en un dels millors equip de la F-1. El seu caràcter llatí contrasta amb el fred refinament anglès de l'escuderia, però no sembla un problema per a ell, per a aquest agressiu pilot que sempre té una estona per "platicar".
--Prendre la decisió d'abandonar la competició aquest any per enfocar-se en la temporada que ve serà una decisió dura.
Notícies relacionades--Si una cosa tinc clara és que la F-1 és dura i necessita una presa de decisions dures, a fora i a dins de la pista. Això, aquí, ho sabem tots.
>> Llegiu l'entrevista completa al pilot de McLaren Sergio 'Checo' Pérez a e-Periòdic.
- Detenen una parella amb sis primats bebès ocults als genitals
- Referent social Mor Enric Morist, el somriure enmig del desastre
- Entrevista Giuseppe Russolillo, president de l’Acadèmia de Nutrició: «El dejuni intermitent no ha sigut concebut per perdre pes i pot posar en risc la salut»
- Barcelona prorroga 24 hores el permís d’obres al Camp Nou
- Investigació ‘La casa dels horrors’ d’Oviedo tenia un desmesurat consum d’aigua i una sala d’estudi per als tres nens
- Detenen una parella amb sis primats bebès ocults als genitals
- Apagada Què ens passa amb la fi del món?
- Referent social Mor Enric Morist, el somriure enmig del desastre
- Enquesta flaix Gairebé un 60% dels espanyols veuen «insuficient» la informació del Govern durant l’apagada, segons el CIS
- El moment del vi Falset obre la temporada primaveral de fires i mostres vinícoles a Catalunya