Indústria
El lloguer de caravanes creix un 200% a Espanya en els mesos de juny i juliol
Les ciutats espanyoles amb més nombre de reserves d'autocaravanes són Barcelona, Bilbao i Madrid.
El alquiler de caravanas crece un 200% en España en los meses de junio y julio
Les reserves de lloguer d’autocaravanes han crescut considerablement a Espanya durant els mesos de juny i juliol, cosa que demostra que el transport per carretera s’ha convertit en una de les alternatives més destacades per disfrutar de les vacances durant aquest atípic estiu. I és que, tal com revela Indie Campers, una de les plataformes líders de lloguer d’autocaravanes i furgonetes càmper a Espanya i Europa, entre els mesos de juny i juliol les reserves de caravanes fetes per conductors espanyols per desplaçar-se pel nostre país van augmentar un 200% respecte al mateix període del 2019. Així mateix, les reserves d’autocaravanes per viatjar per Europa van créixer un 100%.
En paraules d’Hugo Oliveira, CEO d’Indie Campers: «L’augment de la demanda d’autocaravanes mostra com, després del període de confinament, molts viatgers han optat per traslladar-se en vehicles càmper, una de les alternatives de mobilitat més segures a l’hora de reduir les possibilitats de contagis, ja que permeten viatjar a petits grups de forma aïllada, autònoma i flexible».
Segons dades de la companyia, el percentatge de clients espanyols d’autocaravanes ha passat del 40% el 2019 al 75% en aquest 2020; un increment que des d’Indie Campers relacionen amb la «nova normalitat», ja que per evitar el contagi del virus Covid-19 es recomana viatjar dins dels territoris nacionals i evitar desplaçaments llargs.
Indie Campers considera que la pandèmia global per coronavirus farà que aquest creixement es mantingui durant els pròxims mesos, tant a Espanya com a Europa, ja que en alguns països veïns també s’està experimentant un fort augment en el nombre de reserves. De fet, les dades de la companyia revelen que l’increment en el nombre de reserves de juny i juliol a Alemanya va ser del 850% en comparació al mateix període del 2019, mentre que a França va ser del 500% i a Portugal del 250%.
Les ciutats espanyoles amb més reserves
Notícies relacionadesLa companyia també ha revelat que les ciutats espanyoles amb més nombre de reserves d’autocaravanes fetes per conductors espanyols durant els mesos de juny i juliol van ser Barcelona, Bilbao i Madrid. En concret, Barcelona ha incrementat el nombre de reserves un 200%, Bilbao un 250% i Madrid un 100%, respecte al mateix període de l’any passat.
6 furgonetes camperizades per menys de 40.000 euros
- Reurbanització. Les obres del nou barri adjacent a la Sagrera costaran 85 milions
- Tensió al Carib El desplegament militar de Trump davant Veneçuela obre totes les possibilitats
- Manifestació del PP Feijóo clama pel final de Sánchez davant desenes de milers de persones
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Complexitat a les aules L’escola catalana té només un educador o integrador social per cada 1.000 alumnes vulnerables
- CUIDEM LA TEVA SALUT Cinc senyals que indiquen obesitat infantil
- ¡Atenció, gurmets! Set bons restaurants de les Corts que t’hauries d’apuntar a l’agenda
- El Govern català estudia invertir més en la llei de barris com a antídot a l’auge ultra
- Juan Rodríguez Teruel, director del Centre d’Estudis d’Opinió (CEO): "Seria un error pensar que hi ha més joves de dretes que mai"
