MUNDIAL DE MOTOCICLISME
Holgado, Muñoz i Acosta, el futur del motociclisme espanyol, brillen abans de MotoGP
Holgado va aconseguir la seva primera victòria en Moto3 per davant d’un excel·lent Muñoz i tots dos es converteixen en els grans favorits al títol més petit, al costat d’un Rueda enlluernador
El ‘Tauró de Mazarrón’ demostra la seva força i velocitat en Moto2 conquerint la seva primera victòria davant un Canet que mai ha cedit i que es convertirà en el seu màxim rival
Mentre els campions de MotoGP preparaven les seves armes per a la carrera llarga, de 25 voltes, al Gran Premi de Portugal, que se celebra sota un sol d’agost al preciós circuit de Portimão (Portugal), les dues primeres carreres del nou any van tenir vencedors espanyols i no només això, sinó també animadors espanyols.
En dos preciosos duels que podrien repetir-se a les 20 carreres que queden, els espanyols Daniel Holgado (KTM, 17 anys) i David Muñoz (KTM, 16) van protagonitzar una carrera molt, molt, intensa a Moto3, en la qual Holgado va acabar en primera posició després que ‘Davidillo’, que ja va ser el gran debutant i que va enlluernar el 2022, es mantingués sempre enganxat al guanyador. Cal destacar que un altre jovenet, una altra gran figura del nou motociclisme espanyol, el debutant José Antonio Rueda (KTM, 17 anys), guanyador l’any passat del Mundial FIM JuniorGP i de la Red Bull Rookies CUP, les dues competicions promocionals més importants del calendari internacional, va acabar quart després d’haver fet una impressionant carrera.
Acosta dominador
Notícies relacionadesMinuts després, l’enfrontament, ja amb una mica més d’edat, però no gaire més, el van protagonitzar els que, sens dubte, s’hauran de barallar pel títol de Moto2. El murcià Pedro Acosta, de 18 anys, autèntica revelació des que va aparèixer al Mundial, el noi en qui tot el motociclisme espanyol té dipositades les seves esperances per ser el futur Marc Márquez, va dominar, des de la segona volta, la carrera de la cilindrada intermèdia de Moto2, i va tenir enganxt, sempre enganxat, el seu company Arón Canet, de 23 anys, el deixeble de Sito Pons.
Certament, no hi va haver carrera perquè, malgrat que Canet va estar moltes voltes a menys d’un segon del ‘Tauró de Mazarrón’, el cert és que mai, mai va tenir oportunitat de superar el murcià, que serà, sens dubte, el gran protagonista d’aquest 2023, com ho va ser el 2022 i, molt especialment, el 2021, any del seu debut al Mundial, quan va guanyar, de manera admirable, el títol de Moto3.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- A Sydney Almenys 10 morts i 12 ferits en un atac durant una festa jueva a la platja australiana de Bondi
- L’H, centenari com a ciutat | UNA ENTITAT a l’ALÇA Un club gran amb Alba i Thiago
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- L’Elisabet, mare de bessons amb altes capacitats: «La dificultat no és l’acadèmica, és la social»
- La caixa de ressonància Ser de dretes i que t’agradi Extremoduro
- RECOMANACIONS LITERÀRIES 15 llibres de narrativa internacional per regalar aquest Nadal 2025
- ME TOO Radiografia després del cas Salazar: les denúncies per assetjament sexual que esquitxen tots els partits
- Eleccions a Extremadura Sánchez admet haver comès errors: «Som els primers a aplicar amb totes les conseqüències el protocol d’assetjament en el PSOE»
