MOTOGP
Marc Márquez progressa adequadament dels seus problemes de visió
A l’octubre se li va diagnosticar un episodi de diplopia a causa de la caiguda que va tenir en un entrenament preparatori del GP de Portugal

Motorcycling Grand Prix of the Americas /
Marc Márquez, a qui a l’octubre se li va diagnosticar un episodi de diplopia a causa de la caiguda que va tenir en un entrenament preparatori del GP de Portugal, ha continuat visitant-se periòdicament amb el seu oftalmòleg de confiança per valorar l’evolució de la seva visió durant aquests dos últims mesos. En aquestes revisions s’ha comprovat que la progressió de la seva visió és favorable i per aquesta raó seguirà amb un tractament conservador durant les pròximes setmanes.
El pilot d’Honda-Repsol continuarà durant les pròximes setmanes amb aquest tractament conservador mantenint les revisions periòdiques amb el Dr. Sánchez Dalmau. Aquesta situació no impedeix al pilot de Cervera continuar amb el seu pla d’entrenaments físics per preparar-se físicament per a una nova temporada.
Calma i temps
Des del primer moment, tant Márquez com el seu equip i el doctor Sánches Dalmau van decidir apostar pel tractament conservador i esperar que l’ull millorés amb repòs, calma i temps, descartant repetir la delicadíssima operació i rehabilitació que suposa una nova intervenció quirúrgica.
Tot sembla indicar, doncs, que Márquez, contràriament al que li va passar el 2011, podrà esquivar la sala d’operacions per tornar a la competició.
El 2011, com a conseqüència d’un accident a Sepang (Malàisia), quan ja es disposava a conquerir el seu segon titulo mundial, el de Moto2, ja va patir aquesta lesió i, mesos després, entrat ja el 2012, va haver de ser operat.
Estar per als tests
Notícies relacionadesAra, tal com desitgen tots, Márquez progressa adequadament amb descans, tot i que no ha abandonat en cap moment la seva preparació física, i tot sembla indicar que podrà estar en els primers i vitals entrenaments i tests de pretemporada, que es desenvoluparan, en els primers 15 dies de febrer als traçats de Sepang i Mandalika (Indonèsia), on aquest any se celebrarà un dels grans premis del Mundial.
Fa pocs dies, Alberto Puig, màxim responsable esportiu d’Honda, ja es va mostrar molt esperançat a comptar amb l’ajuda del pilot de Cervera (Lleida) en els tests de pretemporada. «Tots som conscients de la importància que té per a l’estrena i desenvolupament de la nova moto el tacte i opinió de Marc i, en aquests moments, ningú a Honda es planteja no poder comptar amb ell a Sepang».
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos