MotoGP:
zentauroepp55140720 petronas yamaha srt s french rider fabio quartararo c cele200927161138 /
Quartararo ressuscita a Barcelona
El 'Diable', que portava cinc fracassos consecutius després de les seves dues victòries a Jerez, recupera el liderat amb un triomf
Mir (Suzuki), que es converteix en el segon del Mundial, a 8 punts del francès, i Rins van completar el podi
Vuitena carrera del Mundial de MotoGP. Ja comencen a descartar-se (o gairebé) els favorits al títol mundial. Dels «quatre magnífics» del 2020, dos han perdut avui un grapat de possibilitats. Andrea Dovizioso (Ducati), el líder fins avui, que ja es temia el pitjor, després de sortir des del setè lloc, va caure a terra. És més, el va tirar el seu company de marca, Johann Zarco. I Maverick Viñales (Yamaha) va tornar a perdre a la sortida tot el que havia guanyat divendres i dissabte, acabant en novena posició. Guanyadors entre els candidats van ser el jove francès Fabio Quartararo (Yamaha), que va sumar la seva tercera victòria de l’any després de les dues de Jerez, i el mallorquí Joan Mir (Suzuki), que va acabar segon, el seu tercer podi en les últimes quatre carreres. I sí, el ‘Diable’, que portava cinc horribles carreres (va caure, fins i tot, en la primera de San Marino), és el nou líder (108 punts), amb 8 més que Mir, segon.
Domini de Yamaha
La carrera de Barcelona ha sigut el previst: domini de Yamaha, que va copar la primera línia de sortida (Morbidelli-Quartararo-Rossi), els quatre entrenaments de divendres i dissabte i la ‘pole’ amb ‘Morbido’, controlant sempre el pilot de favorits amb Quartararo, Morbidelli i el ‘Doctor’. Tots els altres, des de Jack Miller (Ducati) fins a Mir (Suzuki) van haver de pilotar al seu pas, esperant (cosa que no va ocórrer) que les motos de la casa dels diapasons baixessin el ritme pel desgast dels pneumàtics, però els 21 graus, una temperatura gairebé hivernal, va fer que les gomes toves duressin tota la carrera.
Mir i Rins, impecables
Del triplet espanyol al GP de l’Emilia Romana (Viñales-Mir-Pol Espargaró), curiosament el primer sense el protagonisme de Marc Márquez, Jorge Lorenzo i Dani Pedrosa, s’ha passat al triomf de Quartararo, seguit de les dues Suzuki, de Mir i Àlex Rins, que avui ha recuperat el seu millor moment. Les carreres de Mir i Rins han sigut impecables, amb una suavitat immillorable i una perfecció determinant.
Rossi va caure a terra
Rossi, que estava en posició de plata, va caure a terra en la fatídica corba 2, una d’esquerra després de tres seguides de dretes, i tothom va sentir un enorme dolor, ja que ‘Vale’, en el seu gran premi 350, tenia ganes de repetir el podi del GP d’Andalusia. En cas d’haver-lo aconseguit, hauria sigut el 200 podi en la màxima categoria.
Notícies relacionadesMundial de MotoGP: 1. Fabio Quartararo (França), 108 punts; 2. Joan Mir (Espanya), 100; 3. Maverick Viñales (Espanya), 90 i 4. Andrea Dovizioso (Itàlia), 84.
Fins aquí la retransmissió en directe ‘online’ del GP de Catalunya de MotoGP. La pròxima cita del Mundial serà l’11 d’octubre amb motiu de GP de França en el circuit de Le Mans. Carrera que es disputarà a les 13 hores. Serà fins aleshores. Salutacions
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
Fa 1998 dies
- Movilitat a la Catalunya central Usuaris del bus de Sallent a Barcelona se senten deixats per la nova proposta de servei
- Aliances parlamentàries El Congrés exigeix al Govern que "renunciï" a la regularització de 500.000 migrants i executi les "ordres de retorn"
- Clàssics del rock català Brams tornen amb un disc per transformar l'"aturdiment" derivat de l'1-O en "optimisme"
- ORIENT MITJÀ Espanya prepara l’evacuació dels seus militars desplegats a l’Iraq
- Cures intensives Els metges de l’UCI demanen acabar amb les guàrdies de 24 hores: "El desgast transcendeix la simple falta de son"
