COSTA 105.000 EUROS
La mare de Marc Márquez ja té el BMW que volia
El campió de MotoGP aconsegueix el cotxe somiat per la seva mare després de convertir-se en el pilot amb més 'pole positions' al Mundial

marquez
Expliquen que quan Roser Alentà, la mare delsMárquez, va baixar a començaments de maig al GP d’Espanya, que se celebra a Jerez i va veure allà exposat el BMW X4M Competition, valorat en 105.000 euros, premi al pilot que aconsegueixi el major nombre de ‘poles’ els dissabtes de GP, va dir: «Ja tinc cotxe. Aquest és el meu cotxe». I l’hi va dir al Marc.
Expliquen que quan Marc Márquez va aconseguir prou ‘poles’ a Malàisia per guanyar aquest BMW, va trucar a la nit a la seva mare i li va dir: «Mama, ja he guanyat el cotxe». I la Roser li va contestar: «Ho sé, fill, ho sé, t’han sobrat tres punts». I el Marc li va dir: «¿Però tu com saps això?» I la mare sàvia, múrria, calculadora, li va replicar: «Perquè tu corres diumenge, Marc, però jo corro els dissabtes».
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic