GRAN PREMI D'ITALIÀ DE MOTOCICLISME

Pedrosa menysprea les disculpes de Simoncelli

"A Espanya diem que d'on no hi ha, no en raja", assenyala el tricampió català

2
Es llegeix en minuts
EMILIO PÉREZ DE ROZAS / Barcelona

Dani Pedrosa, tricampió del món de motociclisme i pilot oficial de l'equipRepsol Honda deMotoGP, que es va fer unafractura de clavícula alGran Premi de França, disputat aLe Mans, al serempès, sense sentit, a deshora i de manera gairebé agressiva per l'italiàMarco Simoncelli, va menysprear ahir lestímides disculpes delpilotde l'equip deFausto Gresini.

Després de l'incident amb Pedrosa, Simoncelli va tornar a provocaruna altra caiguda, però aquesta vegada a Assen (Holanda), i ambJorge Lorenzo, campió del món ambYamaha, com a perjudicatUna vegada finalitzada la cursa d'Assen, guanyada pel nord-americàBen Spies, company deLorenzo, el campió mallorquí també vamenysprear el perdódeSimoncelli: "No vull el seu perdó, no em serveix el seu perdó, vull que reflexioni i pensi que així no pot seguir i això que va assegurar que n'havia après, de l'accident que va provocar a Le Mans i en què es va fer mal Dani [Pedrosa]". 

"Com diem a Espanya, d'on no hi ha, no en raja. No es tracta del perdó, de la paraula perdó; es tracta de si ho sent o no. I aquesta persona no ho sent, no li importa gens. És una persona que fa això repetidament i després surt a la premsa i diu que ho fa tot bé i que no és culpa seva", ha afirmatPedrosa.

"Al cap de Simoncelli només hi ha cabells, res més"

El pilot català torna alMundialen elGran Premi d'Itàlia a Mugellodesprés d'haver-se perdut, a més de la carrera deLe Mans, les tres següents:Catalunya, Silverstone (Gran Bretanya) i Assen (Holanda), ja que ha hagut de serintervingut dues vegadesde la fractura que li va ferSimoncelli.

Notícies relacionades

"Al cap deSimoncellinomés hi ha cabells, res més", ha afegit reptadoramentPedrosa, en una actitud dura, desconeguda en ell, ja que compartia la cadira del costat del pilot italià en laconferència de premsa oficialde la presentació de la carrera italiana. "El que realment hauria de fer Simoncelli, si vol saber el que sentim els altres, és quedar-se tres grans premis a casa o sortir en les tres pròximes carreres des del taller, només així sabria el que sentim els que hem pres mal".

Elpilot italià, que en unavideoconferènciaamb lectors deLa Gazzetta dello Sport, havia menyspreat Pedrosa i el seu mànager,Alberto Puig, a més d'haver reconegut que la seva agressió aLorenzova ser pertornar-li les crítiquesque li havia llançat en la reunió de laComissió de Seguretatque hi ha hagut aEstoril, no va voler respondre a les critiques del català ja que va repetir que "tantPedrosacom el seumànagernomés diuencollonades".