Fins al 21 de juliol
El Refresc’Art aterra a Mollet per promocionar l’oci
Dionisio (PSC) presenta la nova estructura del Govern municipal de Mollet
Mollet fomenta l’activitat física amb la tradicional ‘Festa de l’esport’

Amb la proposta Refresc’Art, l’Ajuntament de Mollet (Vallès Oriental) presenta una programació cultural del 30 de juny al 21 de juliol.
El programa ofereix activitats familiars i activitats dirigides al públicgeneral amb la intenció de promocionar esdeveniments d’oci atractius, a cavall de la programació d’hivern d’arts i escena i la festa major.
Refresc’Art és un programa que neix per oferir activitats culturals, concerts i espectacles per a tots els públics donant prioritat als artistes, les companyies i els col·lectius que estan vinculats a la ciutat.
Aquest any, la proposta aporta molta varietat i transversalitat amb espectacles que van des del jazz, música africana, màgia, circ i ‘clowns’ amb els espectacles de La Red Kilinn Mag, Sidecar i Embolic de nassos o activitats al Museu Abelló, entre d’altres.
Així mateix, també s’ha buscat potenciar els espectacles a l’aire lliure, ja que majoritàriament es faran al parc de les Pruneres.
Per la regidora de Cultura, Mercè Pérez Piedrafita, «Refresc’Art és una de les moltes iniciatives culturals que portem a terme al llarg de l’any, en aquest cas durant l’estiu, amb què continuem apostant pels i les artistes locals i oferint una oferta variada i multidisciplinària dirigida a tots els públics».
Tots els espectacles són gratuïts a excepció del maridatge operístic que tindrà lloc el 21 de juliol al Museu Abelló.
Refresc’Art començarà divendres 30 de juny al parc de les Pruneres amb la Jazz Band a càrrec de l’Escola Municipal de Música i Dansa.
La resta d’espectacles seran l’1, 5, 6, 13, 20 i 21 de juliol repartit entre el parc de les Pruneres i el Museu Abelló de la ciutat vallesana.
Llegeix totes les notícies de Mollet del Vallès a EL PERIÓDICO Mollet del Vallès
- Mor als 19 anys la filla de Mariano Ortega
- Una fàbrica de Badalona, acusada de "risc inacceptable" de càncer
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El PSC es manté al capdavant i la caiguda de Junts impulsa a Aliança Catalana
- Les obres de la Sagrera obliguen a destapar un altre cop la vil·la romana enterrada
- Infarma 2025 Els nous fàrmacs per a l’obesitat són efectius per a la insuficiència cardíaca i els trastorns de salut mental
- La 'transfobia' crece un 14% en Catalunya según los datos de l'Observatori contra la LGTBI-fobia
- Scully quadro a quadro
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El PSC es manté al capdavant i la caiguda de Junts impulsa a Aliança Catalana
- Sondeig de la Generalitat Enquesta CEO: El suport a la independència de Catalunya baixa del 40%, el pitjor registre des del 2011
- La història d'amor de l'exbisbe de Solsona, Xavier Novell, i Sílvia Caballol es convertirà en una sèrie de televisió