Cultura
La programació de l’Arts i Escena de Mollet porta 25 propostes per a l’hivern-primavera
Els espectacles són d’entrada gratuïta o ‘preu popular’
L’Arts i Escena de Mollet (Vallès Oriental) arriba una any més a la seva edició hivern-primavera, aquesta vegada amb 25 propostes gratuïtes o amb preus populars per a tots els públics.
D’entre l’àmplia oferta, el consistori destaca les propostes teatrals com Speer, una obra protagonitzada per Pep Munné que es podrà veure el 4 de febrer. Dins de les arts escèniques, també ressalta la presència de Núria Guiu, Premi Nacional de Cultura 2022, que pujarà a l’escenari de Mollet amb l’espectacle Spiritual Boyfriend.
Notícies relacionadesDes del punt de vista de la participació d’artistes i iniciatives locals, destaquen les diferents exposicions del Museu Abelló, la commemoració del 40 aniversari d’Estoc de Veus amb el concert-ball Swing en companyia de l’Orquestra del Baix Montseny o l’estrena de l’espectacle de l’Esbart Dansaire de Mollet 7 glops de deliri.
Llegeix totes les notícies de Mollet del Vallès a EL PERIÓDICO Mollet del Vallès
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- La contracrònica Vinícius arruïna la millor tarda de Xabi
- Modalitat esportiva ‘Boom’ dels locals de ‘barre’ a BCN
- El Zoo de Barcelona accelera la seva gran transformació amb l’horitzó al 2030: així seran els nous espais
