Next Generation
Més de 350 empreses s’han assessorat sobre les subvencions del Kit Digital al Mollet Hub
La campanya, dirigida a autònoms i pimes de fins a 49 treballadors, subvenciona la implementació de solucions de digitalització

Més de 350 empreses s’han assessorat sobre el programa de subvencions Kit Digital al Mollet Hub de l’Ajuntament de Mollet (Vallès Oriental), un espai que ofereix informació a totes les empreses interessades a sol·licitar aquest kit.
Concretament, el kit és un nou programa de subvencions impulsat pel Ministeri d’Assumptes Econòmics i Transformació Digital del Govern que està finançat amb els fons europeus Next Generation.
La campanya, dirigida a autònoms i pimes de fins a 49 treballadors, subvenciona la implementació de solucions de digitalització per millorar la competitivitat de les empreses i avançar cap a la transformació digital, com per exemple, amb la creació d’una pàgina web, l’obertura d’una botiga en línia o l’elaboració d’un pla de xarxes socials.
Notícies relacionadesLa mida de l’empresa sol·licitadora determinarà l’import assignat per a la subvenció, que pot ser d’un màxim de 12.000 euros.
Llegeix totes les notícies de Mollet del Vallès en EL PERIÓDICO Mollet del Vallès
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»