Política
Mollet reestructura el cartipàs municipal després de la renúncia del regidor Xavier Buzón
Serà Alberto Murillo Solís qui assumirà la coordinació de l’Àrea de Civisme i Qualitat de Serveis
L’alcaldessa de Mollet (Vallès Oriental), Mireia Dionisio Calé, ha anunciat les modificacions del cartipàs municipal després de la renúncia de Xavier Buzón Juan al seu càrrec de regidor. Serà Alberto Murillo Solís qui assumirà la coordinació de l’Àrea de Civisme i Qualitat de Serveis.
Murillo Solís encapçalarà aquesta nova àrea de la qual penjaran dues de les seves regidories: Qualitat de Serveis i Promoció Cívica. A més, Murillo també assumirà el càrrec de regidor de Transparència.
Aquesta reestructuració suposa també que Raúl Broto Cervera assumeixi les regidories de TIC i Administració Electrònica i Ciutat Digital; que Josep Monrás i Galindo s’encarregarà de la coordinació del programa transversal de l’Agenda 2030 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), i que Juanjo Baños González assumirà la regidoria d’Accessibilitat.
Notícies relacionadesTambé hi ha hagut lloc per a canvis en les tinences d’alcaldia. La llista quedaria de la següent manera: Raúl Broto com a primer tinent; Núria Muñoz, segona; Mercè Pérez, tercera; Ana María Díaz, quarta; Josep Monràs i Galindo, cinquè; Alberto Murillo, sisè; Juanjo Baños, setè; i Josep Torrecilla, vuitè.
Llegeix totes les notícies de Mollet del Vallès a EL PERIÓDICO Mollet del Vallès
- Desnonament massiu Els desallotjats del B9 acampen sota una sortida de la C-31 a Badalona i Albiol diu que farà desmuntar les tendes
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Anàlisi L’advocat Martín-Duarte
- Transport irregular de viatgers Una batuda inèdita multa taxistes pirata i detecta conductors explotats a l’aeroport del Prat
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
