Urbanisme
Mollet inverteix més de 400.000 euros a renovar la xarxa pública de proveïment d’aigua
Se substituiran canonades de fibrociment amb més de 50 anys d’antiguitat per canonades de polietilè
L’Ajuntament de Mollet del Vallès (el Vallès Oriental) ha iniciat les obres per renovar la xarxa de distribució d’aigua municipal. El cost total de les actuacions ascendeix als 430.000 euros.
Una de les intervencions s’ha fet al carrer de Berenguer III (entre Àngel Guimerà i Itàlia) on s’ha substituït 120 metres de canonada de fibrociment, de més de 50 anys d’antiguitat, per una canonada de polietilè. El cost d’aquesta obra és de 63.000 euros.
D’altra banda, també s’actuarà a Santa Rosa, on se substituiran 360 metres de canonada de fibrociment per canonada de polietilè. Aquestes obres deriven de les contínues avaries que s’han produït últimament. El cost de les obres és de prop de 138.000 euros i els treballs començaran aquesta setmana i s’allargaran durant dos mesos.
Altres de les inversions que s’han portat a terme han sigut la instal·lació de les quatre fonts duals, les obres a la xarxa de proveïment d’aigua a Gaietà Vínzia o les que es faran a l’octubre al carrer Ferrocarril.
Totes les actuacions i els treballs fets s’emmarquen en els treballs de renovació periòdica de la xarxa de subministrament d’aigua potable de la ciutat, i es fan a través de l’empresa concessionària Agbar.
Llegeix totes les notícies de Mollet del Vallès a EL PERIÓDICO Mollet del Vallès
- THE OTHER CLUB El que han de saber abans de votar (Laporta)
- Sota subscripció El reemborsament
- EL PARTIT DEL CAMP NOU Flick recupera Gavi després de més de sis mesos
- Turisme. Tradicions El plor de les vinyes anuncia la primavera a La Rioja
- Perfil Humà, audaç i imperfecte / El somni per la via de la tenacitat
