Contra l’Olympique de Lió
Mollet instal·la una pantalla gegant per veure el Barça d’Alexia Putellas en la final de la Champions
La iniciativa, que compta amb la col·laboració de la Penya Barcelonista de la ciutat, permetrà veure el matx a la pista exterior del Pavelló Riera Seca
L’Ajuntament de Mollet del Vallès (Vallès Oriental), localitat natal de la jugadora Alexia Putellas, millor futbolista del 2021, instal·larà una pantalla gegant el dissabte 21 de maig per veure la final de la Lliga de Campions entre el FC Barcelona i l’Olympique de Lió francès.
La iniciativa, que compta amb la col·laboració de la Penya Barcelonista de Mollet, permetrà veure el matx a la pista exterior del Pavelló Municipal d’Esports Riera Seca.
La final, que tindrà lloc al Juventus Stadium de Torí (Itàlia), serà dissabte 21 de maig a les 19.00 hores. L’alcalde Mollet del Vallès, Josep Monràs, ha encoratjat a animar l’equip des de la pantalla: «Tenim una gran oportunitat d’animar el FC Barcelona i la nostra conciutadana Alexia Putellas esperant que torni a aixecar la copa».
Notícies relacionadesEl president de la Penya Barcelonista de Mollet, Santi Sánchez, ha mostrat la seva satisfacció perquè una setmana després de celebrar el 50è aniversari de la seva fundació «es pugui veure en directe en una gran pantalla una final de la Champions femenina amb la molletenca Alexia Putellas».
Més notícies de Mollet a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- COMUNITAT DE RECERCA El grup assenyalat pels abusos de Flecha a la UB anuncia que es dissol
- CRÍTICA David Bisbal, nadales d’etiqueta i èxits ‘turbo’
- Hisenda El Govern recula i els aturats no hauran de presentar declaració de la renda
- Relacions entre socis Junqueras es veurà amb Sánchez per «obligar-lo a complir» els pactes amb ERC
- Estrena de cine ‘Zodiac Killer Project’: el mirall en què el ‘true crime’ s’hauria de mirar
- Segons la consellera de Drets Socials El Govern i les entitats socials han pogut reallotjar 120 de les 180 persones vulnerables que habitaven al B9
- Actor amb problemes Tylor Chase, l’exestrella infantil de Nickelodeon que ara viu al carrer
