Exposició a la Marineta
‘Reixes de Can Gomà’ guanya el primer premi del XXVII Concurs de Fotografia Sant Vicenç de Mollet
Un total de 93 imatges optaven a la categoria Mollet i 109 més a la categoria lliure

El divendres 14 de gener es van entregar els premis del XXVII Concurs de Fotografia de Sant Vicenç de Mollet del Vallès (Vallès Oriental). En la categoria Mollet, la imatge guanyadora va ser Reixes de Can Gomà, de l’autor José Reyes Belzunce de Sant Boi de Llobregat (Baix Llobregat), amb un premi de 300 euros i un diploma. El segon premi va ser per a Reflexos, del molletenc Rubén Gaona Luque, dotat amb 200 euros. En tercera posició va quedar La Remei es jubila, de la també molletenca Laura Griera Vila i 150 euros de premi.
D’altra banda, en la categoria lliure la guanyadora va ser Laura Matamoros Reyes amb la seva fotografia Pau. Aquest guardó està dotat amb 250 euros de premi.
Aquest any s’han presentat 202 fotografies de 51 autors de Mollet del Vallès i tot l’Estat. Posteriorment, es va inaugurar l’exposició de les fotografies que es poden veure al Centre Cultural la Marineta i es pot visitar fins al 31 de gener.
Com ja és tradicional, l’acte també va servir per donar el tret de sortida de la festa major d’hivern de Mollet.
Per a la regidora de Cultura, Mercè Pérez, «és un orgull veure com una de les iniciatives culturals més importants de la nostra ciutat continua creixent després de 27 anys, i malgrat la situació complexa que estem vivint, un any més hem tornat a batre el rècord de participants».
Més notícies de Mollet a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Menjar ràpid Un client demanda McDonald’s per una cosa que tots pensen quan demanen una hamburguesa
- Ràbia després de la matança El punyent discurs d’un entrenador de l’NBA després del tiroteig de Texas: fins i tot Sánchez el recolza
- Investigació Piqué va portar a Orlando al seu avió el delegat d’Espanya perquè arribés a votar a favor de concedir-li la Davis
- Grup desarticulat Vídeo | Així robava una banda en cotxes de pàrquings de restaurants a Catalunya
- BARÇA - REIAL MADRID (4-0) El Barça castiga el Madrid després del disgust de la Champions
- Acord parlamentari PSC, ERC, Junts i comuns salven el consens lingüístic i pacten una nova llei sobre el català
- Tiroteig als EUA Qui era l’autor del tiroteig a Texas
- L’informe sobre el ‘partygate’ culpa el «lideratge» de Johnson de les festes il·legals a Downing Street
- La lentitud de l’administració judicial Un any per a un judici ràpid: «Per mi és només un rellotge, però, mentrestant, els lladres continuen robant»
- Armes de foc als EUA 19 nens i 2 adults morts en un tiroteig en una escola de primària a Texas