Gratuïts i oberts a tot el món
Mollet del Vallès ofereix nous cursos de formació de ressuscitació cardiopulmonar
S’ensenyarà a realitzar compressions toràciques i respiracions de suport així com a utilitzar un DEA

L’Ajuntament de Mollet del Vallès (Vallès Oriental) torna a posar en marxa una formació de ressuscitació cardiopulmonar. L’objectiu dels cursos, que són gratuïts i oberts a tot el món, és «formar els participants perquè aprenguin a utilitzar els desfibril·ladors instal·lats a la ciutat i perdin la por de fer-ho si es troben en una situació que ho requereix», expliquen des del consistori.
Continuant amb el procés de formació en Ressuscitació Cardiopulmonar (RCP) i en Desfibril·ladors Externs Automàtics (DEA) que l’Ajuntament de Mollet del Vallès va posar en marxa l’any 2014, aquest mes de novembre s’ofereixen nous cursos en els quals s’ensenyarà a realitzar compressions toràciques i respiracions de suport així com a utilitzar un DEA.
Per a la regidora de Salut Pública, Pepi Muñoz, «amb aquesta formació també pretenem deixar constància que les tècniques són realment senzilles i animar a la ciutadania a perdre la por d’utilitzar-les en cas de necessitat».
Inscripcions
Els cursos es realitzaran el 16 i 23 de novembre, de 16 a 20 h, al Centre Cultural La Marineta. Les persones que s’hi vulguin apuntar ho poden fer enviant un correu electrònic a salutpublica@molletvalles.cat, dient nom i cognoms i forma de contactar.
Les inscripcions també es poden fer trucant al 93.571.95.00 (extensió 9729)
Més notícies de Mollet a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»