‘online’
Tornen els cursos i tallers per a la gent gran de Mollet, malgrat la pandèmia
La novetat d’aquest any és que l’oferta serà virtual, a causa de la situació derivada de la Covid-19
Des del consistori assenyalen que s’han inscrit 150 persones als 32 cursos oferts

bbvaopiniones
El dilluns 8 de febrer va començar la programació d’Activitats, Cursos i Tallers per a persones grans 2021 que ofereix l’Ajuntament de Mollet del Vallès (Vallès Oriental). La novetat d’aquest any és que l’oferta serà virtual a causa de la situació derivada de la Covid-19.
A través de plataformes com a Zoom WhatsApp i altres recursos telemàtics, les persones majors de 55 anys de Mollet tenen la possibilitat de seguit en contacte amb la formació de la qual podien disfrutar abans de l’estat d’emergència provocat per la pandèmia. Des del consistori assenyalen que s’han inscrit 150 persones als 32 cursos oferts.
Juntament amb els cursos, l’Ajuntament ofereix assessorament informàtic personalitzat «perquè la gent gran que ho necessiti pugui seguir les classes en línia». Per a les persones que no poden o no volen optar per les Tecnologies d’Informació i Comunicació (TIC), l’Ajuntament els ofereix «altres metodologies de formació a base de dossiers i vídeos», comenten des del consistori
Notícies relacionadesLes persones que estiguin interessades en l’oferta de les activitats, cursos i tallers per a gent gran poden dirigir-se als equipaments de l’Ateneu Gran, El Lledoner o l’Espai Sant Jordi per matricular-s’hi.
Més notícies deMollet a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- ESPORTS ¿Quants diners s'emportaria el Barça per guanyar la Lliga?
- Investigació ¿Quantes hores has de dormir si vius a Catalunya? La Universitat de Columbia ho revela
- Tancada des del 2018 Barcelona estudiarà la viabilitat de reobrir la ‘platja de l’Eixample’ el 2026
- Successos Mort dels germans d'Amer: un va matar a l'altre i després es va suïcidar
- En dos anys Catalunya vol incorporar 200.000 migrants al mercat laboral amb el nou reglament d’estrangeria
- El Barça conquereix la Lliga de la revolució i marca un punt clau en la història del club
- Javier Moll rep la Creu de Sant Jordi: "És un honor. Tinc al meu costat persones que la mereixen tant com jo"
- Pressupostos de 2026 Illa rellançarà el dilluns la llei de barris amb una inversió de més de 800 milions
- Novetats en el format RTVE pren mesures amb 'La familia de la tele': separa Aitor Albizua i Inés Hernand de María Patiño i elimina el cor d'un dels seus blocs
- Pederàstia a l'Església La família d'un exalumne de Jesuïtes Casp ja mort denuncia després de veure 'La Fugida' que va patir abusos de Francesc Peris