Curiositats del Mobile World Congress: Dia 1

Visitants del World Mobile Congress segueixen a través d’una pantalla la conferència de Mark Zuckerberg, aquest dilluns. /
NO FINS A LES 9.00 Sony
i Nokia són els més matiners de la fira i van convocar la premsa dilluns a les 8.30 hores al Mobile World Congress (MWC). Però la zona d'exposició no obria fins a les 9.00. Passejar pels passadissos i veure a tothom formant, esperant que passi mitja hora, no té desperdici... Això sí, ¡prohibit fer fotos fins a les 9!
CONSEQÜÈNCIES D'HORARI
Entre les frases més repetides entre els assistents hi havia l'"uf, que tard vam acabar ahir...". I és que molts congressistes van aprofitar el diumenge a la nit per sopar bé i prendre una copa... I després es paga al matinar.
CUA SOMNOLENTA
La por de la premsa era no poder assistir (en persona) a la conferència del fundador de Facebook, Mark Zuckerberg. Els comentaris giraven al voltant de quant temps s'havia d'estar allà abans. Al final, amb una hora de cua n'hi va haver prou per entrar, però molts van arribar fins i tot tres hores abans. Algun periodista va aprofitar per a estirar-se i fer una becaina.
DISSENY D'ESTANDS
Si una indústria no està en crisi es pot veure a les fires: només cal mirar si la majoria de participants han renovat o no l'estand. En el cas del Mobile World Congress, molt sorprenen pel seu disseny futurista (Sony, Samsung) o nou (Nokia). No obstant, un d'ells va causar comentaris negatius entre molts assistents... El dissenyador del pavelló d'Espanya sembla que no tenia el seu millor dia quan el va crear.
MESSI, CRISTIANO I UNS QUANTS MÉS
A l'estand de Samsung es pot veure el lema 'football will save the plantet' (el futbol salvarà el planeta) i un equip màgic format per, entre altres, Messi, Cristiano Ronaldo, Casillas, Falcao... Les seves siluetes es veuen des de lluny (estan pintats a dalt de l'estand), i a sota els visitants es poden fotografiar al costat de les estrelles i endur-se la foto de record. Suposadament són a escala real, però més d'un jugador ha crescut una mica sospitosament... Per cert, l'equip el lidera Messi.
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- El conflicte del Pròxim Orient Trump decideix implicar-se en la guerra contra l’Iran oberta per Israel
- Al delta del Llobregat Llum verda a un pla hoteler i residencial entorn de l’aeroport de Barcelona que el TSJC va tombar el 2020
- El problema dels estupefaents BCN tanca el primer club cannàbic de la seva ofensiva contra la droga
- El 62% d’espanyols reclamen eleccions, entre ells un 40% de votants del PSOE
- Club Entendre-hi + Animals i plantes Idees refrescants perquè els gossos suportin millor la calor
- Ábalos va acudir a Aldama per arreglar un problema als baixos de casa seva
- L’avís Cerdán a Koldo: "Dic que et cuidis, mira de col·locar la família"
- Tempesta política Les 12 hores més frenètiques de Koldo
- Tempesta política Junts dona aire a Sánchez, però li exigeix «garanties» per continuar recolzant-lo