Curiositats del Mobile World Congress: dia 0
Les cues, l'anglès i l'acord Vodafone-Mozilla protagonitzen la jornada prèvia a l'inici de la fira de mòbils
Participants al Mobile World Congress esperen per inscriure’s, diumenge a la Fira Gran Via 2. /
COMENÇAR ABANS D'HORA
El Mobile World World Congress no comença oficialment fins avui, dilluns, però l'activitat de diumenge va ser frenètica. Rodes de premsa des de primera hora (gairebé una desena de convocatòries) en un dia previ a l'inici de la fira. L'objectiu de les empreses: guanyar visibilitat.
CUES, CUES I...
Recollir l'acreditació amb antelació a l'inici de la fira és de congressistes savis. No obstant, si tothom s'avança, passen coses com que alguns punts de recollida (i a determinades hores) estiguessin diumenge... saturats. Per més codi QR que es portés per endavant per anar més de pressa.
LA POLÈMICA DEL DIA Mozilla
assegura en la seva presentació que Vodafone s'ha sumat a la seva iniciativa Firefox US per a mòbils... L'anterior responsable del projecte, Carlos Domingo, ho confirma després a Twitter... Però l'operador vermell ho desmenteix i diu que no hi ha res de nou. ¿A qui s'ha de creure?
EN ANGLÈS, 'PLEASE'
L'idioma oficial del congrés és l'anglès... I bé ho haurien de saber alguns directius xinesos. Ahir, el conseller delegat de Huawei, Richard Yu, es va emportar el premi de l'anglès més difícil d'entendre del dia.
PREMI A QUI MÉS CAMINI
Una de les novetats d'aquest any és la Fitbit Challenge: l'organització i l'empresa Fitbit han arribat a un acord per facilitar a preu més reduït aquestes polseres intel·ligents comptapassos als participants que la vulguin. Els dos que caminin més cada dia del congrés guanyaran un mòbil o uns auriculars.
- Succés surrealista a Oviedo: li cau un martell al cap mentre passejava amb la seva mare
- «Personal i mesquí» Elon Musk contra Sam Altman: arrenca el judici entre magnats que pot canviar la indústria de la IA
- L'hora de la veritat Les càmeres de Via Laietana multaran a partir del 27 d’abril amb 90 euros cada vehicle que pugi per la via sense autorització
- Un any de la fallada elèctrica El metro de Barcelona instal·larà generadors per evitar que una apagada deixi aturats els trens als túnels
- Judici als Pujol Jordi Pujol Ferrusola: "Va ser una ordre l’encàrrec de la gestió dels fons d’Andorra"
