El Mobile World Congress 2021 podria tenir un «nou format»
La Mobile World Capital organitzarà una nova edició de la Digital Future Society amb una part 'online'

zentauroepp47136893 mobile190228093951 /
La responsable general de l’entitat organitzadora del Mobile World Congress, la GSMA, Therese Jamaa, ha recordat el seu «compromís» amb la celebració del congrés a Barcelona i l’Hospitalet de Llobregat fins a l’any 2024, amb la recent ampliació del seu contracte, però amb un «nou format» de l’edició del 2021, adaptant-se a la nova realitat després de l’impacte de la Covid-19.
La Mobile World Capital Barcelona (MWCapital) manté per al desembre la celebració del seu fòrum tecnològic mundial a Barcelona, la Digital Future Society, trobada que s’adaptarà a la crisi del coronavirus amb un «nou entorn híbrid», entre presencial i virtual.
El conseller delegat de la MWCapital, Carlos Grau, ha explicat que serà «un gran esdeveniment», però que s’haurà d’adaptar als nous reptes.
També la cimera Digital Future Society, impulsada juntament amb el Govern i que se celebrarà a finals d’any, debatrà sobre els reptes que planteja la transformació tecnològica i buscarà arribar a acords entre institucions i agents socials i empresarials, com es fa en les cimeres del clima.
L’objectiu d’aquest fòrum tecnològic –moltíssim més petit que el MWC– és definir els principis que han de regir la societat del futur i impulsar-ne una que sigui «més inclusiva, justa i humanista». «Igual que estem en emergència climàtica, estem en emergència digital», ha conclòs el conseller delegat de la MWCapital, iniciativa promoguda pel Ministeri d’Economia i Empresa, la Generalitat, l’Ajuntament de Barcelona, Fira de Barcelona i la GSMA.
Proves de fires
Notícies relacionadesGrau ha assenyalat que la celebració d’Alimentària al setembre serà la primera prova d’un nou model de fires i congressos, després de l’impacte de la Covid-19, amb noves mesures de seguretat, com el control de la temperatura als assistents i la gestió dels trànsits i les dades d’ubicació.
Els congressistes que assisteixin a Alimentària i a la cimera tecnològica de la MWCapital viuran una barreja de l’experiència presencial amb la virtual, que serà «molt més immersiva, inclusiva i enriquidora».
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Explicació científica Fumata blanca i fumata negra: ¿com aconsegueix el Vaticà canviar el color del fum per anunciar l’elecció del nou Papa?
- Conducció Els cinc consells de la DGT per comprar un cotxe de segona mà
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida