DAMNIFICATS PER LA CANCEL·LACIÓ
Una web ajuda les empreses afectades per la cancel·lació del MWC a vendre els seus productes
La pàgina helpafectadosmwc.info ja ha ajudat Vivers Barri de Gavà a vendre en un vist i no vist el seu estoc
52303505 60
Dos emprenedors han creat aquest cap de setmana una pàgina web perquè les empreses afectades per la cancel·lació del Mobile World Congress 2020 (MWC) puguin vendre els seus productes sense sortida.
Es tracta de la pàgina helpafectadosmwc.info, impulsada per David Pugès i Sergi Grimau, que ja van ajudar el centre de jardineria Vivers Barri a vendre ahir, dissabte, el seu estoc de més de mil plantes en menys de dues hores.
«Es tracta d’una plataforma destinada a fusters, retoladors, electricistes... Qualsevol petita o mitjana empresa afectada per la cancel·lació del MWC podrà oferir els seus articles, mobiliaris o serveis. Així podran donar-los sortida», ha explicat Salvador Barri, propietari de Vivers Barri, al ‘Suplement’ de Catalunya Ràdio.
- Mobilització dels docents Vaga a l'educació a Catalunya: ¿On és avui dimecres i on toca demà dijous?
- THE CONVERSATION A quina distància tenim realment l'hospital més pròxim?
- Successos Els robatoris cauen a Granollers: la delinqüència baixa un 4% en relació amb l'any passat
- Parc d'atraccions PortAventura reobrirà el Dragon Khan per Setmana Santa després de dos mesos d'aturada per obres
- Comissions municipals Barcelona afirma que només ha obtingut 34 pisos socials amb la reserva del 30% des del 2018
