FOTOPERIODISME
Mobile 2020: El que no serà, en imatges
La cancel·lació de l'edició d'aquest any del Mobile impedirà també que es reprodueixin situacions ja quotidianes d'altres anys amb motiu de l'esdeveniment
La 14a edició del MWC 2020 no podrà ser. L’esdeveniment cancel·lat per l’organització a conseqüència del temor de la propagació del coronavirus suposava un impacte de més de 492 milions i més de 13.000 llocs de treball, i des de la restauració fins als hotelers, taxistes i el sector del lleure seran els principals damnificats per l’anul·lació de l’edició d’aquest any.
«No hi ha pòlissa d’assegurança que cobreixi la por, que és amb el que hem hagut de tractar», va afirmar el conseller delegat de GSMA, John Hoffman, en una entrevista amb EL PERIÓDICO DE CATALUNYA.
Temes:
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Explicació científica Fumata blanca i fumata negra: ¿com aconsegueix el Vaticà canviar el color del fum per anunciar l’elecció del nou Papa?
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Previsió del Meteocat Catalunya activa desenes d’avisos grocs per intensitat de pluges per a les pròximes 48 hores