'SÈRIE C'

Red Points tanca una ronda de 34 milions d'euros

La companyia catalana va aixecar l'any passat 21,5 milions d'euros més

laura-urquizu---ceo-7

laura-urquizu---ceo-7

1
Es llegeix en minuts
Josep M. Berengueras
Josep M. Berengueras

Periodista

ver +

Nova companyia tecnològica catalana que tanca una important ronda de finançament. La 'start-up' amb base a Barcelona Red Points ha anunciat aquest dimecres que ha aixecat una ronda de finançament de 38 milions de dòlars (uns 34 milions d’euros), amb què en total eleva a gairebé 64,2 milions de dòlars (57 milions d’euros) els diners captats fins ara.

Aquesta nova ronda ha sigut liderada per Summit Partners. Inversors que ja són a l’empresa com ara Northzone, Mangrove, Eight Roads Ventures i Banc Sabadell també han participat en la ronda de sèrie C. Anteriorment, la firma havia aconseguit 1,8 milions el 2016, 10,7 milions a principis del 2018 i 10,7 milions d’euros més a mitjans del 2018.

Notícies relacionades

La companyia desenvolupa un 'software' propi que ajuda a defensar les marques internacionals i els propietaris de contingut ‘online’ contra la falsificació i la pirateria digital. La firma utilitza ‘machine learning’ i reconeixement d’imatges per escanejar la xarxa, buscar similituds amb els productes de les empreses que defensa i iniciar així els processos de denúncia en cas de trobar possibles falsificacions. També reclama automàticament que es retirin de serveis 'online' continguts que violen la propietat intel·lectual dels seus clients. Entre els seus clients hi ha grans empreses internacionals, així com de propietaris de continguts en els sectors de l’esport, l’entreteniment, la moda, l’edició, el disseny i el luxe.

"Aquesta ronda d’inversió de Summit Partners ajudarà a enfortir la posició de Red Points com a líder mundial a abordar el problema cada vegada més gran i en ràpida evolució de l’abús de les marques 'online'. Amb aquests fons, planegem expandir encara més la nostra tecnologia i la nostra presència global amb l’objectiu d’apoderar les marques a tot el món a protegir els seus valuosos actius a internet", ha destacat Laura Urquizu, consellera delegada d’aquesta companyia que va fundar el 2011 Josep Coll.

Temes:

Startups