Anar al contingut

IMATGE ICÒNICA

Victoria Beckham celebra els 10 anys en la moda sortint d'una bossa

Fa una picada d'ullet a la campanya de Marc Jacobs que va protagonitzar fa una dècada

El Periódico

Victoria Beckham celebra els 10 anys en la moda sortint d'una bossa

La firma de moda de Victoria Beckham compleix una dècada. Per celebrar-ho, la dissenyadora britànica ha recreat la famosa campanya de publicitat que va protagonitzar fa deu anys per a Marc Jacobs.

Ficada en una immensa bossa blanca de paper en què destaca el logo de la seva marca, la dona de David Beckham posa per al fotògraf alemany Juergen Teller, fent ironia sobre el seu ampli armari.

Ella mateixa s’ha encarregat de donar a conèixer la sessió de fotos a través de les xarxes socials amb aquest missatge: "¡Aquesta temporada marca el desè aniversari de la meva marca! Quan Marc Jacobs em va presentar sortint d’una bossa de compres fa una dècada només era el començament de la meva carrera en la indústria de la moda. Així que, ¿quina pot ser la millor manera d’il·lustrar la història d’aquests deu anys que revisant la creativitat? Estic molt emocionada de compartir aquesta campanya amb vosaltres, fotografiada pel brillant Juergen Teller. Compreu la samarreta d’edició limitada sobre la campanya a la meva web", apunta. 

I afegeix sobre Teller: "Estic entusiasmada d’haver treballat altre cop amb Juergen Teller per celebrar els deu anys de Victoria Beckham. Per a mi, que aparegués en una de les imatges era molt important. Tornar a col·laborar amb ell ha sigut increïblement especial i volia estar segura de documentar-ho", apunta.

A més de les simpàtiques fotos, Beckham ha creat una samarreta en edició limitada amb una de les instantànies estampades, que es pot adquirir per 129 euros.

El 2008, l’exspiceva debutar en el món de la moda. Malgrat que molts li auguraven un futur incert, la seva primera col·lecció de ‘prêt-à-porter’ va obtenir molt bones crítiques de la premsa especialitzada. 

Beckham va presentar deu vestits, que van ser presentats al Waldorf de Nova York i l’èxit va ser tan gran que el cronista de The Times va escriure: "No puc creure que estigui escrivint això, ha sigut una col·lecció impressionant i molt aconseguida, sense cap error".