Elie Saab immortalitza l'aigua mineral Evian
El dissenyador libanès embolica de puntes subtils l'ampolla de vidre

El disseny que ha fet el dissenyador Elie Saab per a l’ampolla d’aigua mineral Evian.
Elie Saab ha estat l'encarregat de dissenyar la nova edició limitada 2014 de la ampolla de vidre d'aigua mineral Evian. I com era d'esperar, el modista ha embolicat el vidre d'unes subtils puntes blanques, com si es tractés d'una delicada peça d'Alta Costura.
L'aigua de luxe Evian, que està col·laborant des del 2008 amb dissenyadors com Paul Smith, Jean Paul Gaultier o Issey Miyake, i el creador libanès que vesteix personatges de la talla de Charlize Theron, Beyoncé Knowles, Diana Kruger, Halle Berry, Emma Watson i Jessica Simpson, entre altres, s'han unit per celebrar dos conceptes molt presents a l'ADN de les dues firmes: la puresa de línies i el disseny, femení i elegant. El resultat és una ampolla atemporal, minimalista i inspirada en els seus emblemes, les transparències i les puntes.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça planeja un homenatge a Messi per inaugurar el Camp Nou acabat
- Atacs al Govern Les saunes del pare de Begoña Gómez, el «míssil de flotació» llançat des de les clavegueres per Villarejo contra Sánchez: «Això el mata»
- EL FINANÇAMENT Montero proposa «federalitzar la gestió tributària» per a totes les comunitats «per igual» i no només per a Catalunya
- Cop al narcotràfic La Policia desmantella a Amposta el laboratori clandestí més gran d’èxtasi d’Espanya