
Passejada de les gegantes Laies amb motiu de les Festes de Santa Eulàlia 2020 /
Barcelona ja ho té tot llest per a una nova edició de les Festes de Santa Eulàlia, en honor a la copatrona de la ciutat. La festa major d'hivern de la capital catalana començarà aquest divendres, 7 de febrer, amb els protocols de l’Àliga, i es clouran dimecres, 12 de febrer, amb la passejada de les Laies, el ball de Santa Eulàlia i un espectacle pirotècnic.
Durant els dies de celebració, la ciutat oferirà una mostra de la cultura popular juvenil i infantil de la ciutat, i la mainada es convertirà en protagonista de les festes. Gegants, diables, colles bastoneres i sardanistes, els Cors de Clavé, castellers, foc i cobla centraran gran part dels espectacles culturals que es viuran a Ciutat Vella, i, a la nit, els concerts ompliran places i carrers.

Banner promocional de la imatge de les Festes de Santa Eulàlia 2025 /
650 anys (o més) de l’Àliga de la ciutat
Notícies relacionadesEnguany es compleixen 650 anys de l’Àliga de la ciutat (o més!) amb una cercavila especial pels carrers del Gòtic. Juntament amb aquesta figura emblemàtica desfilaran l’Àliga de la Vila de Gràcia i el Colomí de Sant Andreu, que s’afegiran a la celebració, que començarà el diumenge 9 de febrer al Palau de la Virreina.
En podeu trobar tota la informació i la programació al web barcelona.cat/santaeulalia.
- INCENDIS FORESTALS Una vella i «maleïda» cançó de Serrat, l’himne per recordar l’estiu en què va cremar l’oest espanyol
- Servei d’Aigües de Catalunya Una sentència tomba la pujada de l’aigua en una ciutat de l’àrea de Barcelona per «frau de llei» i «desviació de poder»
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- Històries de les Glòries (4) L’escalèxtric viatger de Porcioles
- Transport públic Una entitat llança una aplicació per a informar dels retards de Rodalies a temps real: "Volem convertir les queixes en dades"
- MÚSICA AMB MISSATGE POSITIU El 'revival' dels balcons del clàssic del Dúo Dinámico 'Resistiré'
- Obituari Mor Manuel de la Calva, membre del Dúo Dinámico, als 88 anys
- La Vuelta a Espanya arriba a Catalunya: així és el recorregut de les seves tres etapes transcendentals
- Cost de la vida Tornar a omplir el rebost després de les vacances d’estiu sortirà aquest any un 2,7% més car