Temps lliure
L’Espai de Joc 0-99 atrau més de deu mil persones en sis mesos
Aquest espai ofereix més de dos-cents jocs de taula, des dels grans clàssics fins a les novetats recents

L’Espai de Joc 0-99 del clar de les Glòries ja s’ha convertit en un referent del joc intergeneracional a l’aire lliure. En tan sols sis mesos han passat per aquest espai més de deu mil persones de totes les edats, que han pogut compartir l’afició en un entorn habilitat amb taules, cadires i para-sols.
El quiosc de l’Espai de Joc 0-99 ofereix més de dos-cents jocs de taula, des dels grans clàssics fins a les novetats recents, de diferents cultures, cooperatius, jocs XXL, per a petits i grans, de construcció, habilitat o trencaclosques. Es tracta d’una iniciativa inspirada en la Ludoteca a l’aire lliure de París.
Notícies relacionadesA més de disposar de jocs, un equip de persones s’encarrega de dinamitzar, orientar, acompanyar o explicar els jocs, i crea ambients de joc per a totes les edats. A més, es preveu que es desenvolupin altres propostes i esdeveniments, com festes temàtiques.
Nou horari de tardor
Amb la fi de l’estiu, l’Espai de Joc 0-99 adapta el seu horari a la nova estació. El nou horari d’obertura serà els divendres i dissabtes, de 10.00 a 14.00 hores, i els diumenges a la tarda, de 16.00 a 20.00 hores.
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació
- Testimoni Commoció a València per l’home trobat mort després de 15 anys: «Mentre pagues, ningú es preocupa de si ets viu»
- Seguretat Social El Govern proposa apujar la quota dels autònoms entre 11 i 200 euros el 2026
- Dotze d’octubre Una recepció sense Sánchez ni Ayuso