En col·laboració amb

PROBLEMES RECURRENTS

Barcelona crea un servei d’assessorament a persones afectades per talls de subministrament elèctric

Poden activar reclamacions a través d’aquest servei, per telèfon o correu electrònic, tant particulars com autònoms, pimes, empreses i comunitats de propietaris

Barcelona crea un servei d’assessorament a persones afectades per talls de subministrament elèctric
1
Es llegeix en minuts

L’Oficina Municipal d’Informació a les Persones Consumidores (OMIC) de l’Ajuntament de Barcelona ha posat en marxa un servei específic per atendre les persones afectades per talls de subministrament elèctric provocats per avaries a la xarxa, un problema recurrent en els últims mesos a certs barris i que ha afectat usuaris individuals i comunitats senceres.

Un equip tècnic específic atén les persones afectades tant per telèfon, al 934.027.594, de 9.00 a 14.00 hores, com a través del correu electrònic consum@bcn.cat. El nou servei pretén facilitar tota la informació possible i acompanyar a l’hora de reclamar a les empreses subministradores perquè les persones afectades tinguin clar com i quan s’ha de fer cada tràmit.

En cas que les empreses no hagin donat resposta als afectats, o no ho hagin fet de manera satisfactòria en el període d’un mes establert per la normativa, el servei del consistori s’encarregarà d’iniciar el procediment de mediació amb Consum i requerir una resposta a les empreses subministradores d’electricitat.

Notícies relacionades

Poden accedir a aquest servei tant la ciutadania en general com persones autònomes, pimes i microempreses que hagin tingut talls de subministrament elèctric a causa d’avaries.

Aquest nou acompanyament se suma als altres que ofereix l’OMIC, que continua atenent consultes i altres incidències pels canals habituals del telèfon 010, la web de l’OMIC i de manera presencial, amb cita prèvia. A més, els punts d’assessorament energètic ofereixen des del 2017 assessorament i acompanyament en casos de tall de subministrament de llum en llars vulnerables amb dificultats econòmiques.