Trobades 30 cigonyes mortes en una línia elèctrica a prop de l'aeroport de Lleida
Els Agents Rurals amenacen de traslladar els fets a la fiscalia

zentauroepp9716120 lleida pelicano junto a cigue as en torres de segre ro190816190748
Els Agents Rurals han recollit una trentena d’aus d’espècies protegides que el cos ha localitzat mortes en una línia elèctrica pròxima a l’aeroport de Lleida-Alguaire, al Segrià. En concret, es tracta de trenta exemplars de cigonya i d’un milà negre.
La línia ja havia tingut episodis similars en altres punts, segons els Agents Rurals. Per aquesta raó, el cos reclama a la companyia responsable de la línia que corregeixi els recolzaments per evitar que puguin continuar provocant la mort de més aus i, en cas que no ho facin, amenacen de traslladar els fets a la fiscalia.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Reunió entre governs a Palau El nou finançament de Catalunya es convertirà en un acord «bilateral» entre governs dilluns que ve
- Control exhaustiu Barcelona proposa a Airbnb un nou conveni més exigent: «Hi ha anuncis en què l’amfitrió es diu James Bond»
- Cas Koldo El jutge investiga contractes «manipulats» de Pardo de Vera després que l’UCO trobés a casa seva documents sobre el ‘pelotazo’ de les mascaretes
- Junta de portaveus El Parlament ajorna per segona vegada que Illa comparegui per la corrupció en el PSOE