Mundial Qatar-2022
Rocafonda celebra la classificació de la selecció del Marroc per als vuitens de final del Mundial
Centenars de veïns del barri han sortit al carrer per celebrar la victòria marroquina contra el Canadà que els assegura passar a la fase eliminatòria de la Copa del Món
Petards, càntics, motos cremant roda, percussió... Tot això s’ha viscut al barri de Rocafonda, on centenars de joves han sortit a celebrar amb alegria la classificació del Marroc per als vuitens de final del Mundial de Qatar.
Segons informa Capgros.com, a Rocafonda les imatges no han sigut gens diferents de les que es poden veure quan guanya el Barça, el Madrid o la selecció espanyola:
una mica de pirotècnia, tambors, molts ‘selfies’ i vídeos per a les xarxes socials... Però aquest cop el distintiu era únic: les banderes vermelles amb l’estrella verda que han onejat durant tota la tarda.
Aquesta és una victòria de molt pes ja que li dona al Marroc, per segona vegada en la seva història, l’accés als vuitens de final de la fase final d’un Mundial.
En aquesta cita mundialista, la selecció del Marroc està sent una de les grans revelacions i sorpreses. Ha passat com a primera en un dels grups més exigents, per sobre de Croàcia, Bèlgica i el Canadà.
Llegeix totes les notícies de Mataró a EL PERIÓDICO Mataró
Mataró Barcelona El drama de la immigració Marroc Mundial de futbol Selecció del Marroc de futbol
- Complexitat a les aules L’escola catalana té només un educador o integrador social per cada 1.000 alumnes vulnerables
- Inversió estratègica de futur Catalunya es postula com a pol industrial i tecnològic de referència en defensa
- La cuina d’una obra mestra Rosalía, una cap que sap escoltar
- Segona vida (23) / JORDI VILA-PUIG Jordi Vila-Puig, exjugador del Barça d’hoquei patins: "La meva vida és una aventura en el món de l’esport"
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Aquesta és la ciutat on és estiu tot l’any: té més de 300 dies de sol, una temperatura mitjana de 22 graus i un centre històric de postal
- Estudi de Stanford Vacunar-se contra l’herpes podria reduir el risc de demència i fins i tot frenar l’avanç de la malaltia
- Operada del peroné Aitana Bonmatí estarà cinc mesos de baixa i es perdrà el que queda de temporada
- Prensa Ibèrica llança Cauro, la seva nova agència que uneix creativitat i tecnologia
- Indústria agroalimentària La Generalitat avança una auditoria sanitària i més protocols a les granges catalanes per blindar-les contra la pesta porcina
