Entrades simultànies
Sis detinguts per cultivar més de 2.500 plantes de marihuana a dues cases de Mataró i Argentona
Els veïns van alertar la policia d’una forta olor en una de les vivendes, situada prop d’una escola
Es va desplegar un dispositiu amb 63 efectius entre agents de Mataró, GEI, ARRO i la unitat canina

Els Mossos d’Esquadra han detingut sis persones per cultivar 2.522 plantes de marihuana a dues cases de Mataró i Argentona (Maresme). Els arrestats, acusats d’un suposat delicte contra la salut pública i defraudació de fluid elèctric, van quedar en llibertat després de declarar davant el jutge. Segons explica el cos policial, les plantacions van ser localitzades arran de les queixes dels veïns, que alertaven d’una olor molt forta que provenia d’una casa del carrer d’en Passet de Mataró, situada prop d’una escola.
Arran de la denúncia, els Mossos van iniciar una investigació. Així, van saber que la casa estava llogada i amb la llum punxada. La investigació, a més, va relacionar a aquesta casa amb una altra de situada a l’avinguda de Montserrat de la població d’Argentona.
Desmantellem dues plantacions de marihuana amb més de 2.500 plantes a Argentona i Mataró amb el balanç de sis detinguts. La plantació de Mataró es trobava a prop d’una escola pic.twitter.com/to6HUI31p9
— Mossos (@mossos) 3 de febrero de 2021
El 29 de gener es va desplegar un dispositiu amb 63 efectius entre agents de la comissaria de Mataró, Grup especial d’intervenció (GEI), Àrea regional de recursos operatius (ARRO) i la Unitat Canina del cos de Mossos. Es van fer dues entrades i registres simultanis a les dues cases.
Llibertat amb càrrecs
A Mataró, on es van detenir quatre persones, es van intervenir 1.525 plantes en avançat estat de creixement i 1.100 euros. A Argentona, hi va haver dos detinguts i es van intervenir 5.000 euros i 997 plantes en fase de creixement.
Els sis detinguts van passar a disposició judicial el dia 30 de gener al Jutjat de Mataró, que va decretar llibertat amb càrrecs.
Més notícies de Mataró a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Educació a Catalunya Niubó avança que les proves de competències bàsiques no han anat bé: «Remuntar els resultats no serà fàcil»
- Educació Niubó: "Les proves de competències no han anat bé"
- Un pla que va impulsar el Govern Aragonès El Barça i Unió de Pagesos impugnen les zones protegides ampliades a prop de l’aeroport de Barcelona
- La nova Casa Blanca Trump eleva més la tensió amb una desfilada militar
- Almenys 240 morts a l’Índia a l’estavellar-se un avió
- La resposta a l'escàndol ERC, després de la dimissió de Cerdán: "Si no és un cas aïllat, Sánchez no podrà comptar amb el nostre suport"
- Conflicte al Pròxim Orient Israel ataca l'Iran amb bombardejos a gran escala i avisa que l'operació durarà "tants dies com calgui"
- La resposta a l’escàndol El Govern central descarta que Sánchez se sotmeti a una qüestió de confiança després de la sortida de Santos Cerdán per corrupció
- Evento El Rei presideix el 50è aniversari de la Fundació Mapfre i destaca la seva contribució a l'educació, la investigació i la cultura
- Tribunals El capellà pedòfil del Pare Manyanet - Sant Andreu, investigat ara per abusos sexuals d’un alumne de 8 anys