Millors esportistes de la ciutat

La 65a Nit de l’Esport de Mataró se celebrarà per Mataró Audiovisual

  • S’ha ajornat dues vegades en un any, al març per l’arribada de la Covid-19 i el 16 d’octubre per la segona onada de la pandèmia
  • En les dues ocasions s’havia de celebrar al Teatre Monumental, però ara, atesa la situació, es farà a través de la televisió
1
Es llegeix en minuts

El programa de la 65a Nit de l’Esport de Mataró, que estarà presentada pels periodistes Josep M. Spà i Helena Novellas, s’emetrà divendres 11 de desembre a les 21 h i es podrà seguir en directe per Mataró Audiovisual i per la web de l’Ajuntament.

El reconeixement als millors esportistes, equips, tècnics, patrocinadors, escoles que participen en els Jocs Escolars i a tots els que fan possible l’esport a Mataró han rebut els guardons de forma prèvia, guardant totes les mesures de seguretat marcades per les autoritats sanitàries.

Un equip de Mataró Audiovisual ha gravat aquests moments d’entrega dels guardons perquè es puguin emetre en el programa que combinarà el directe amb aquests vídeos així com una entrevista a la regidora d’Esports, Bea Delgado, i l’entrega del guardó més esperat de la vetllada, el de millor esportista de Mataró 2019.

Dues vegades suspesa

La Nit de l’Esport és un acte de reconeixement als i les esportistes, equips, clubs, directives, entrenadors i entrenadores, i persones vinculades a l’esport de la ciutat, que hagin tingut una actuació destacada durant l’any anterior a la celebració.

Notícies relacionades

L’entrega de premis s’ha suspès dues vegades aquest any, coincidint amb l’arribada de la Covid-19 a Catalunya i de la segona onada de la pandèmia.

Més notícies de Mataró a l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA