Conseqüències de la pandèmia
Mataró contracta 25 persones a l’atur per pal·liar la crisi derivada de la Covid-19
L’objectiu és millorar l’ocupabilitat d’aquestes persones, a qui també es brindarà una formació obligatòria
- Mataró ofereix descomptes als aparcaments municipals fins al 31 de gener
- Badalona incentivarà que les empreses locals contractin persones majors de 30 anys a l’atur
L’Ajuntament de Mataró(Maresme) ha contractat25 persones aturadesmitjançant la convocatòria extraordinària de la línia Covid-19 d’un programa per pal·liar la crisi generada per l’emergència sanitària, ha informat el consistori.
Tots els seleccionats van començar dimarts passat 1 de desembre el seu contracte, ajornada completa, que té una durada de nou mesos i ocupa persones a l’atur amb factors afegits, com condicions de vulnerabilitat o discapacitat.
L’objectiu és millorar l’ocupabilitat d’aquestes persones, a qui tambées brindarà una formació obligatòriapròpia del programa «Treball i Formació Covid-19», així com tutories i seguiment per facilitar el seu posterior accés al mercat laboral.
Diferents gremis
Notícies relacionadesEntre els escollits hi ha oficials de pintura, lampisteria, jardineria i mecànica, a més d’auxiliars de serveis, auxiliars administratius i informadors.
Més notícies de Mataró en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- La ronda catalana Vingegaard deixa la Volta vista per a sentència
- A Brians 1 Traslladen de mòdul el pare del nadó maltractat a Barcelona després d’un incident amb altres interns
- Barcelonejant El Rei i Laporta arrasen a Alimentaria
- Racons amb memòria La zona més antiga de Barcelona on es concentren segles de poder i història
- Opinió Iria Domínguez, psiquiatra: “L’eutanàsia planteja el dilema de si el sistema dona una bona resposta al patiment psíquic greu”
