VÍDEO
Un grup de vàndals trenca 35 vidres d'un tren a Mataró
Renfe ha anunciat que denunciarà els fets davant els Mossos d'Esquadra i que esperen tenir la «valoració econòmica exacta»
Un grup de vàndals va trencar 35 llunes d’un tren de Rodalies a Mataró a primera hora d’ahir. Segons han indicat des de Renfe, la companyia està investigant els fets i ha anunciat que els denunciarà als Mossos d’Esquadra i que espera tenir la «valoració econòmica exacta».
A través de Twitter, el portaveu de Renfe Catalunya, Antonio Carmona, ja ha apuntat que els fets suposaran un cost de més de 20.000 euros.
Notícies relacionadesUn grup de vàndals va trencar 35 llunes d’un tren ahir a primera hora del matí a Mataró. Els viatgers van haver d’agafar el següent tren. @renfe presentarà denúncia davant @mossos . La broma ens costarà, a tots, més de 20.000 euros. Miraculosament, no van ferir ningú. pic.twitter.com/c2RVMutb04
— Antonio Carmona (@Acarmonaarevalo) 27 de julio de 2020
Segons el mateix Carmona, «miraculosament» cap dels viatgers va resultar ferit, però van haver d’esperar el següent tren.
Més notícies de Mataró en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Demora en les ajudes Agrupaments escoltes, casals i esplais de Catalunya alerten que el seu finançament està «en risc»
- Llengua La Generalitat obre una nova convocatòria d’ajudes per a cursos de català i l’amplia fins als 1,5 milions d’euros
- Nova causa judicial Laporta nega haver firmat algun contracte amb la inversora que l’acusa d’estafar-li 100.000 euros
- Ciberseguretat ofensiva Ciberespies de tot el món es reuneixen a Barcelona en un congrés secret organitzat per una empresa d’Israel
- Firma davant notari Sílvia Paneque sobre la nova empresa mixta de Rodalies: «No prometem miracles, però sí feina i dedicació»
