14 ciutats catalanes

Glovo arribarà a la ciutat de Lleida el 14 de gener

La plataforma ja compta amb establiments de grans cadenes com són KFC i Ribs i amb negocis locals com Pizza Napoli o Frankfurt Sapporo per satisfer diferents necessitats

L'empresa emergent catalana continua amb la seva expansió i ja es troba a Barcelona, Girona, Mataró, Sant Boi, Sant Cugat, Rubí, el Masnou, Sabadell, Cerdanyola, Terrassa, Reus i Tarragona

Glovo arribarà a la ciutat de Lleida el 14 de gener

GREGORIO

Es llegeix en minuts
acn

Glovo, l’app que permet rebre i enviar al moment qualsevol producte dins d’una mateixa ciutat, continua la seva expansió pel territori amb la incorporació el 14 de gener de Lleida. 

De la mateixa manera que en la resta de ciutats on opera la plataforma, Glovo estendrà a la capital del Segrià acords amb grans cadenes de restauració com Ribs o KFC per efectuar comandes a domicili. Però, els usuaris de Lleida també trobaran negocis locals com Pizza Napoli o Frankfurt Sapporo. 

Amb Lleida, ja seran 14 les ciutats de Catalunya en les quals els usuaris poden utilitzar els serveis de Glovo. Es tracta de Barcelona, Girona, Mataró, Sant Boi de Llobregat, Sant Cugat, Rubí, el Masnou, Sabadell, Cerdanyola, Terrassa, Reus i Tarragona.

L’empresa emergent catalana continua amb la seva expansió i ja es troba a 14 ciutats catalanes i 73 d’espanyoles. 

Amb l’arribada dels seus serveis a Lleida, Glovo vol materialitzar la seva aposta per les terres lleidatanes en reconeixement al potencial econòmic i gastronòmic de la zona. El General Manager Iberia de Glover, Diego Nouet, ha destacat la importància que els serveis de la companyia arribin també a Lleida, tenint en compte que «és capital de província i una de les ciutats més importants a Catalunya».

Glovo oferirà un ampli ventall d’establiments en l’app a fi de satisfer les diferents necessitats i gustos dels seus usuaris. A la plataforma, els usuaris podran trobar diferents categories, com restaurants, supermercats, farmàcies, floristeries o botigues d’electrònica, a més de la categoria ‘Qualsevol cosa’, que pretén solucionar als usuaris els encàrrecs d’última hora.

Expansió internacional

L’empresa emergent, nascuda a Barcelona el 2015, continua la consolidació del seu negoci en el territori estatal. Internacionalment, Glovo és present a més de 300 ciutats, sobretot d’Europa del sud i Llatinoamèrica, com Roma, París, Madrid, Lisboa, Buenos Aires, Santiago de Xile i Lima, però també d’altres continents. 

Notícies relacionades

Actualment, la companyia està en procés d’expansió a Europa de l’est i l’Àfrica, amb els recents llançaments a Nairobi, Bucarest i Istanbul, i amb la mirada posada en noves obertures en les pròximes setmanes. Glovo compta amb més de 9 milions d’usuaris i més de 20.000 ‘partners’ associats.

Més notícies de Mataró i Mataró Rubí