Botí de rellotges
Espectacular robatori per allunatge al Mataró Parc
Els lladres s'han emportat diversos rellotges de gamma alta d'una botiga del centre comercial
mataro-park
Tot ha començat la matinada de dimecres poc després de les 3.40 i ha durat escassos minuts, segons han pogut gravar les càmeres del centre comercial Mataró Parc. En aquest moment un vehicle Seat León amb quatre individus a l’interior, s’ha precipitat contra la porta d’accés principal del centre comercial de la capital del Maresme. Els lladres han encastat el vehicle contra els elements de seguretat de l’entrada i han aconseguit accedir a l’interior del recinte.
Una vegada a dins, els assaltants s’han dirigit directament a la botiga Time Road, especialitzada en joieria i rellotgeria i ubicada a la planta baixa del centre comercial. Amb una maça han colpejat el vidre de l’aparador fins a aconseguir un forat pel qual s’han introduït, i en qüestió de minuts han pogut aconseguir un abundant botí de rellotges d’alta gamma.
Ha estat en aquest moment quan les alarmes del centre han saltat, però abans que arribés la policia els lladres han tingut prou temps per fugir amb el botí. Els Mossos d’Esquadra han iniciat una investigació. No és la primera vegada que uns lladres entren amb un cotxe a aquest centre comercial de Mataró per robar. El 2014 un vehicle ja va accedir a la zona de restaurants amb la intenció de sostreure el caixer automàtic.
Notícies relacionades
- Smart City Expo Regenerar la zona nord de l’Hospitalet costarà 350 milions
- Conseqüències del temporal Les alertes seran "menys invasives" per a casos sense risc imminent
- Transvasaments de nord a sud Els experts aposten per connectar el Ter amb la Costa Brava
- Religió L’assistència als oficis religiosos a Barcelona es dobla des de la pandèmia
- Les obres del Camp Nou sumen 2 milions d’euros en multes
- Ruptura Sánchez ignora el bloqueig de Junts i presentarà Pressupostos: «El Govern continuarà el seu full de ruta»
- Cimera del clima Sánchez afirma que Espanya està treballant en nous impostos als jets privats: «Qui més contamina ha de pagar, és el just»
- Possible delicte penal La Policia Nacional investigarà les obres del Camp Nou després de les denúncies de treballadors sense papers
- Inundacions recurrents El Govern i Alcanar tracen el full de ruta per expropiar les cases dels primers refugiats climàtics de Catalunya
- Investigació judicial Un exvicepresident del Barça nega davant del jutge que autoritzés comissions pel fitxatge de Malcom
