Concurs històric
El Premio Iluro celebra la seva 60 edició ampliant la temàtica
També es podran presentar treballs de qualsevol àmbit territorial, però amb relació amb el Maresme

premisiluro /
El Premi IluroPremi Iluro, que atorga anualment la Fundació Iluro de Mataró, arriba a la seva 60a edició amb novetats. S’obre a tot el territori i s’amplia a l’àmbit de les humanitats i les ciències socials, a més de les tradicionals monografies històriques.
En aquesta edició, ja no serà necessari que les obres estiguin exclusivament centrades a Mataró i en la seva comarca, també es poden presentar els treballs de qualsevol àmbit territorial en què el Maresme tingui un interès especial.
A aquest certamen hi pot participar qualsevol treballd’investigació original i inèdit que tingui prop d’unes 400 pàgines d’extensió. El premi està dotat amb 4.500 euros i amb la publicació de l’obra, tant en paper com en digital. Els accèssits no tenen dotació econòmica, però sí la publicació.
Notícies relacionadesHi ha temps per presentar els treballs fins al17 de setembre a les 20 h a la seu de la Fundació Iluro, situada a la Riera 96 de Mataró. Aquestes novetats suposen la reforma d’un premi amb 60 anys d’història que van néixer per donar a conèixer el passat de la comarca, però que en els dos últims anys ha quedat desert.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"