Incendi forestal
Confinats els veïns d’una urbanització a prop de Martorell per un incendi forestal
El foc està limitat per la zona de l’antic peatge i Bombers de la Generalitat informa que ja està controlat

Bombers de la Generalitat informa que l’incendi que afecta la urbanització Pou de Merlí, a Martorell, ja està controlat.
Protecció Civil ha recomanat els veïns que es confinin, ja que l’incendi forestal amenaçava la urbanització.
Notícies relacionadesTambé ha suggerit a la ciutadania que no s’acosti a la zona del foc «per deixar lliures les vies perquè els equips d’extinció puguin treballar de forma segura».
En aquest incendi s'ha recomanat el confinament de la urbanització del Pou de Merlí.
— Protecció civil (@emergenciescat) 17 de abril de 2023
No us apropeu a la zona de l'incendi per deixar lliures les vies perquè els equips d'extinció puguin treballar de forma segura https://t.co/YZStV8pQFu
El cos de bombers ha rebut l’avís del foc cap a les 13.45 hores, hi ha enviat vuit dotacions terrestres, ha activat els mitjans aeris i continua treballant a la zona.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- El model territorial Hisenda prepara la seva alternativa de finançament singular per a Catalunya
- Canvi climàtic Màxima alerta: nous estudis avancen dràsticament la frenada del Corrent Atlàntic
- EUROVISIÓ RTVE trasllada a l'organització d'Eurovisió que sortirà del festival si participa Israel
- Debat de política general Junts pressiona el PSC i sotmetrà a votació al Parlament els pactes amb Sánchez
- Gens i ADN Gossos perillosos: un estudi demostra que l’agressivitat no ve determinada per la raça
- Diplomàcia La Xina i els Estats Units arriben a Madrid a un acord marc sobre la venda de TikTok